آخرین گمانه‌زنی‌ها درباره سرمربی تراکتور

جدیدترین گمانه‌زنی‌ها درباره وضعیت انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور را در این گزارش می‌خوانید.

به گزارش تبریز پویا، به نقل از آناج، اوایل هفته گذشته بود که باشگاه تراکتور با صدور اطلاعیه‌ای ضمن موافقت با استعفای قربان بردیف اعلام کرد با در نظر گرفتن مجموع شرایط از جمله قرار داشتن در جریان مسابقات و لزوم شناخت کادرفنی جدید از بازیکنان تراکتور و تیم‌های لیگ‌برتری، نسبت به جذب سرمربی جدید اقدام و در اسرع وقت معرفی خواهد کرد.

پس از این اطلاعیه، اخبار و گمانه‌زنی‌های زیادی درباره جانشین قربان بردیف وجود داشته از جمله بیانیه‌های باشگاه هوادار تهران که از پیشنهاد تراکتور برای به خدمت گرفتن ساکت الهامی پرده برداشته و مخالفت خود را با انتقال سرمربی خود به تبریز اعلام کرد.

در ادامه نام‌هایی چون رسول خطیبی، ارطغرل ساغلام، دراگان اسکوچیچ و آندره‌آ استراماچونی نیز به تراکتور لینک شدند اما فعلا خبری نیست و وعده تراکتوری‌ها برای معرفی سرمربی جدید در اسرع وقت، محقق نشده است.

این درحالی است که باشگاه تراکتور روز گذشته از اضافه شدن محمد نصرتی به کادرفنی سرخ‌پوشان خبر داد تا بدین ترتیب به جای سرمربی از مربی جدیدش رونمایی کند.

اما آخرین گمانه‌زنی‌ها در خصوص وضعیت مذاکرات باشگاه تراکتور با گزینه‌های مدنظرش برای جانشینی بردیف، حکایت از مذاکرات کوتاه و بی‌نتیجه با اسکوچیچ، خبرهای ضدونقیض از بازگشت ساغلام، احتمال معارفه یک سرمربی خارجی گمنام و حضور موقت محمد نصرتی در راس کادرفنی دارد.

طبق ادعای خبرگزاری «تسنیم»، باشگاه تراکتور از طریق چند رابطه صحبت‌هایی را با دراگان اسکوچیچ، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشور انجام داده که خیلی کوتاه و به نتیجه بوده است.

تسنیم همچنین مدعی شده که پرونده استخدام ارطغرل ساغلام به طور کامل بسته نشده و هنوز روی میز تراکتوری‌هاست؛ گویا مدیران بالادستی تراکتور همچنان امیدوار به جلب رضایت این سرمربی ترکیه‌ای برای بازگشت به نیمکت تیم‌شان هستند.

موضوعی که سایت «ورزش سه» در گزارشی با این عنوان که “ساغلام به تبریز برنمی‌گردد، سرمربی جدید تراکتور یک خارجی ناآشنا خواهد بود” آن را نقض و خبر داده که مدیران تراکتور مذاکراتی را با دو مربی خارجی که نام‌شان چندان برای فوتبالدوستان ایرانی آشنا نیست جلو برده‌اند و احتمالا امروز یا فردا یکی از آنها را به عنوان سرمربی جدید خود برمی‌گزینند.

از سوی دیگر، پایگاه خبری «فوتبالی» نیز این ادعا را مطرح کرده که اگر پروسه انتخاب سرمربی تراکتور طولانی شود، احتمال اینکه محمد نصرتی به عنوان سرمربی موقت در این تیم فعالیت کند، وجود دارد؛ موردی که در تراکتورِ زنوزی مسبوق به سابقه است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مس قدرتمند و بی‌رقیب درراه کسب ستاره پنجم

شنبه 12 آذر 1401
فوتسالیست‌های تیم مس سونگون ورزقان بااقتدار در حال پیشروی در لیگ برتر هستند و هدفشان کسب ستاره پنجم است.