اولین مجموعه تمرینی عملیاتی – ورزشی آتش‌نشانان آماده می‌شود

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از راه اندازی اولین مجموعه تمرینی عملیاتی – ورزشی آتش نشانان خبر داد.

به گزارش تبریز پویا، آتش پاد علیرضا زبردست با اشاره به سیزدهمین المپیاد عملیاتی – ورزشی آتش نشانان کشور که مهر سالجاری با قهرمانی تبریز همراه بود، افزود: به جهت حفظ آمادگی و ارتقای مهارت‌های فردی و تخصصی آتش نشانان و با توجه به ساخت و آماده‌سازی تجهیزات مربوط به المپیاد توسط همکاران تلاشگر آتش نشانی تبریز، برج fcc (برج تخصصی مهارت و چالش آتش نشانان) و تجهیزات فنی مسابقات به ایستگاه شماره پنج تبریز منتقل شد و راه اندازی یک مجموعه تمرینی عملیاتی – ورزشی آغاز شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز انجام تمرین و تست‌های مهارتی، برگزاری مسابقات و امکان تمرین تیم‌های شهرستانی و سایر استان‌ها را از نکات قابل توجه این مجموعه برشمرد و افزود: تجهیزات تهیه و مستقر شده در این مجموعه طبق آخرین استانداردهای روز آتش نشانی است و خوشحالیم از اینکه بتوانیم علاوه بر ایستگاه‌های ۲۴ گانه،  برای ارتقای مهارت و آمادگی آتش نشانان شهرستان‌های استان و سایر استان‌ها نیز تلاش کنیم.

زبردست، ورزیدگی و آمادگی را شاخصه همه آتش نشانان تبریز و کشور دانست و اظهار امیدواری کرد: تکمیل و راه اندازی مجموعه تمرینی عملیاتی – ورزشی آتش نشانان که برای اولین بار ایجاد می‌شود، بتواند موجب تقویت همکاری‌ها، افزایش تعامل آتش نشانان با یکدیگر و ارتقای اثربخشی آنان در انجام موفق ماموریت‌ها باشد.

ایستگاه شماره ۵ آتش نشانی تبریز یکی از باسابقه‌ترین و وسیع‌ترین ایستگاه‌های آتش نشانی کشور است که سال‌های متمادی به عنوان مرکز برگزاری دوره‌های آموزشی و ویژه برنامه‌های روز آتش نشانی و خدمات ایمنی مورد استفاده قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عینالی، میزبان قهرمانان موتورسواری کشور

دوشنبه 23 آبان 1401
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی از برگزاری نخستین دوره مسابقات موتورسواری اندورو قهرمانی کشور با عنوان "جام تبریز" به میزبانی تفرجگاه عون بن علی خبر داد.