با عبور از سپاهان صدرنشین شدیم/ حضور در المپیک، هدف رکابزنان دانشگاه آزاد

بهزاد کرم زاده امروز در گفتگوی اختصاصی با تبریز پویا، در خصوص عملکرد تیم دوچرخه سواری دانشگاه آزاد در لیگ برتر بیان کرد: نخستین مرحله لیگ برتر در شهر گلپایگان برگزار شد و ما به دلیل شیوع بیماری کرونا و تمرین محدود، عنوان دوم را کسب کردیم اما در مرحله دوم با تمرینات هدفمند و عملکردی خوب، صدرنشین جدول شدیم.
او با ذکر اینکه تیم دانشگاه آزاد، تیمی تازه تاسیس است، اظهار کرد: دکتر محمدپور و دکتر هاشم کندی مدیر عامل این تیم با اهدف مشخص از تیم حمایت می کنند. عوامل تیم دانشگاه آزاد قشری باسواد، کاربلد، ورزشی و مسلط به کار هستند و هدفی جز حمایت از ورزشکاران ندارند.
کرم زاده در خصوص دو باشگاه شهرداری و پتروشیمی که تیم های دوچرخه سواری خود را منحل کردند، گفت: بعد از باشگاه شهرداری و پتروشیمی که در دوچرخه سواری به کار خود پایان دادند، پس از یک دوره افت دانشگاه آزاد توانست دوباره با جذب ورزشکاران این رشته، قوی تر از قبل به مسیر خود ادامه دهد.
مربی برتر دوچرخه سواری استان در خصوص تیم های شرکت کننده در لیگ برتر عنوان کرد: در این دوره تمام تیم های لیگ برتری شرکت کردند و حریف اصلی ما سپاهان اصفهان بود که در صدر جدول بود. اما تیم دانشگاه آزاد با کسب امتیازهای لازم در مرحله دوم با عبور از سپاهان به صدر جدول صعود کرد.
او با اشاره به اینکه برای مسابقات قهرمانی جهان نیز نفر اعزامی داشتیم اما به دلیل بیماری کرونا لغو شد، بیان کرد: ما سال آینده المیپک را پیش رو داریم و امیدواریم رکابزنان المپیکی کشورمان از تیم دانشگاه آزاد باشند.
کرم زاده اعلام کرد: دانشگاه آزاد از تیم دوچرخه سواری کوهستان نیز حمایت می کند و این تیم فردا به مسابقه اعزام می شود. همچنین تشکیل تیم بانوان نیز از اهداف مهم آینده برای دانشگاه آزاد است.
.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آغاز رقابت دانشگاه آزاد تبریز در مسابقات لیگ قهرمانی کشور از فردا

یکشنبه 13 مهر 1399
ناصر هوشیار دبیر هیئت دوچرخه سواری استان امروز در گفتگو با تبریز پویا با اعلام این خبر گفت: تیم دوچرخه سواری کوهستان دانشگاه آزاد تبریز به منظور شرکت در مرحله نخست لیگ قهرمانی کشور دیروز عازم تهران، محل برگزاری مسابقات شده است. او افزود: نخستین مرحله لیگ کوهستان از فردا […]