تجلیل شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از مربی تیم ملی تکواندو نونهالان

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از مربی تیم ملی تکواندوی نونهالان کشورمان تجلیل کردند.

به گزارش تبریز پویا به نقل از شهریار ، هشتاد و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز شاهد تجلیل از حامد جعفری، کارمند سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز و مربی تیم ملی تکواندوی نونهالان کشورمان به جهت کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات جهانی بود.

در این جلسه لوحی با امضای یعقوب هوشیار شهردار تبریز و حجت الاسلام رسول برگی رئیس شورای اسلامی شهر تبریز توسط اعضای شورا به این کارمند افتخار آفرین شهرداری تبریز اهدا شد.

تیم ملی تکواندوی نونهالان کشورمان ماه گذشته با مربیگری حامد جعفری کارمند سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، نایب قهرمان جهان شد.

پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نونهالان جهان ماه گذشته با حضور ۶۶۹ تکواندوکار از ۹۰ کشور جهان به میزبانی بلغارستان در شهر صوفیه برگزار شد و تیم پسران ایران به مربیگری حامد جعفری، قهرمان ملی و کارمند سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز به مقام دوم مسابقات رسید.
در بخش پسران، تیم ملی تکواندو کره جنوبی با کسب چهار طلا و چهار نقره قهرمان شد. تیم نونهالان ایران که با هفت تکواندوکار در این دوره حضور داشتند، با دو طلا و یک نقره نایب قهرمان و تیم ملی مکزیک سوم شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دو بانوی اسکی‌باز تبریزی به تیم ملی دعوت شدند

جمعه 11 شهریور 1401
اعضای تیم اسکی چمن بانوان استان آذربایجان‌شرقی به اردوی تیم ملی اسکی چمن ۱۴۰۱ دعوت شدند.