تراکتور برنامه ویژه ای برای نقاط ضعف و قوت تیم پرسپولیس دارد

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: تراکتور برنامه ویژه ای برای نقاط ضعف و قوت تیم پرسپولیس دارد.

به گزارش تبریز پویا، پاکو خمز ظهر امروز شنبه در نشست خبری قبل از بازی تراکتور با پرسپولیس در تبریز گفت: تیم پرسپولیس تیم خوبی است و بازیکنان سرعتی و تکنیکی دارد و ما سعی خواهیم کرد در تقابل با تیم پرسپولیس حفظ توپ کنیم تا موقعیت‌های مورد نظر به دست بیاید و بازی را در دست داشته باشیم.

وی افزود: روی تیم تراکتور تأثیر چندانی نخواهد داشت غیبت یک بازیکن، چرا که سعی خواهیم کرد از بهترین بازیکن جایگزین استفاده کنیم تا در آن پست با مشکل روبرو نباشیم.

خمز در خصوص تعداد دریافتی‌های کارت زرد بازیکنان تیمش اذعان کرد: به دلیل اینکه ما در تیم تراکتور با پرس بالا و تصاحب توپ سرعتی بازی می‌کنیم طبیعی است که تعداد کارت از خطاهای تیم افزایش یابد و ما وقتی از بازیکنان درخواست ارائه بازی صد درصدی می‌خواهیم بالطبع احتمال دریافت کارت زرد بیشتر می‌شود و اگر از آنان بخواهم کت شصت درصد بازی کنند بدون کارت زرد بازی تمام می‌شود.

وی در مورد مهدی ترابی و پریرا بازیکن خارجی تیم پرسپولیس اشاره کرد: من هیچ برنامه خاصی برای بازیکنان تیم مقابل ندارم و کسی که خلاقیت خدادادی دارد خیلی سخت است که او را کنترل کنید در واقع کار ما آنالیز و شناسایی نقاط قوت و ضعف تیم و بازیکنان است.

خمز با اشاره به اینکه ما تیمی بازی می‌کنیم و هدفمان کنترل بازی و کسب نتیجه قابل قبول است، گفت: حسینی برای بازی فردا برابر پرسپولیس مشکلی ندارد.

وی افزود: برای میدان فرستادن به سن و سال بازیکنان توجه نمی‌کنم بلکه هر کسی آماده‌تر باشد اجازه بازی می‌دهم. برای ما وظیفه نیست که قهرمان باشیم ولی تمام تلاش خودمان را به کار خواهیم بست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برد چهار گله مسی ها برای تداوم صدرنشینی

شنبه 13 اسفند 1401
تیم فوتبال مس سونگون ورزقان موفق شد با شکست چهار بر دو اسپاد الوند، صدرنشینی خود را ادامه دهد.