خمز با تعویض‌های طلایی اش هم نتوانست بازی را برگرداند

تیم فوتبال تراکتور که در تقابل با پرسپولیس از انگیزه بالایی برخوردار بود ۳ بر ۲ به مغلوب حریف خود شد.

به گزارش تبریز پویا،دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال در حالی عصر یکشنبه از ساعت ۱۶ در استادیوم سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی بدون تماشاگر برگزار شد که این بازی از حساسیت بالایی برای هر ۲ تیم برخوردار بود.

با شروع بازی در نیمه نخست هر ۲ تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند ولی رفته رفته بازیکنان پرسپولیس با نفوذهای تند و سریع و استفاده از اشتباه خط دفاع توانست در دقایق ۱۹ و ۳۱ توسط محمد عمری و مهدی ترابی دروازه تراکتور را باز کند و شاگردان خمز، علی رغم خلق ۲ موقعیت توسط رضا اسدی با واکنش بیرانوند دروازه بان پرپولیس موفق به گلزنی نشد.

لازم به ذکر است جهت وزش باد در ورزشگاه که به سمت دروازه تراکتور بود این تیم را مجبور به پاس‌های کوتاه کرد که این امر هم در دریافت گل بی تأثیر نبود.

در نیمه دوم شاگردان خمز چندین موقعیت روی دروازه بیرانوند ترتیب دادند و دقیقه ۶۷ عباس زاده یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.

در ادامه بازی شاگردان خمز که مالکیت توپ و میدان را در اختیار گرفته بودند و دقیقه ۸۳ عباس زاده در محوطه جریمه پنالتی گرفت و خود گل دوم تیمش را به ثمر رساند و بازی را به تساوی ۲ بر ۲ تغییر داد.

در ثانیه‌های پایانی عبدی گل سوم پرسپولیس را بدست آورد تا این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تیم مهمان خاتمه یابد.

پاکو خمر تیم تراکتور را در مصاف با پرسپولیس با ترکیب تراکتور احسان مرادیان، آرش قادری (محمد عباس زاده)، سید محمد حسینی، محمد آقاجان‌پور، پوریا آریاکیا (سید ابوالفضل رزاق پور)، صفا هادی، گوستاوو، ریکاردو آلوز، محمد قنبری (حامد پاکدل)، رومرو گومز (محمدرضا عباسی) و رضا اسدی به زمین فرستاد.

عدم حضور محمدرضا اخباری بدلیل مصدومیت از ناحیه زانو قبل از شروع بازی شوک بزرگی بود که به تیم تراکتور و هواداران پرشور تبریزی غالب شد.

همچنین تیم پرسپولیس با ترکیب علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه (علی نعمتی)، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی ترابی (دانیال اسماعیلی فر)، کمال کامیابی نیا (سروش رفیعی)، سینا اسد بیگی (مهدی عبدی)، وحید امیری، وحدت هنانوف، محمد عمری و مارکس پری را (عیسی آل کثیر) وارد میدان شد.

تیم داوری این بازی را سید وحید کاظمی، حسین ظهیری، علی اکبر نوری و مهرداد خسروی و بهرام مهرپیما به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

به گزارش مهر، در طول بازی سید محمد حسینی، رضا اسدی از تراکتور و امید عالیشاه از پرسپولیس کارت زرد گرفتند.

تیم تراکتور با شکست ۲ بر یک مقابل پرسپولیس همچنان با ۳۶ امتیاز در رده پنجم جدول لیگ برتر فوتبال قرار گرفته و تیم پرسپولیس با ۴۵ امتیاز موقتاً به صدر جدول رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جشنواره 3&3 بسکتبال جام پرچم برگزار شد

جمعه 19 اسفند 1401
جشنواره بسکتبال 3&3 جام پرچم در بخش پسران با همکاری باشگاه شهرداری تبریز و هیئت بسکتبال آذربایجان شرقی برگزار شد.