دو دونده تبریزی به تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند

مهدی پیرجهان و میلاد ناصح‌جهانی از آذربایجان‌شرقی به نخستین اردوی تیم ملی دوومیدانی بزرگسالان جهت شرکت در بازی‌های آسیایی۲۰۲۲ دعوت شدند.

به گزارش تبریز پویا،اردوی آمادگی تیم ملی دوومیدانی بزرگسالان کشور با دعوت از ۲۶ دوومیدانی‌کار طی روزهای هفدهم و هجدهم آذرماه در آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد.

فدراسیون دوومیدانی، هدف از برپایی این اردو را ارزیابی پزشکی و جسمانی دوومیدانی‌کاران دعوت شده، اعلام کرد.

با اعلام فدراسیون دوومیدانی آن دسته از ورزشکاران که نتوانستند جزو نفراتی حاضر در نخستین اردو آماده سازی قرار بگیرند، این شانس را دارند تا با کسب آمادگی‌های لازم به مراحل بعدی دعوت شوند.

احسان حدادی، حسن تفتیان، بنیامین یوسفی، محمدرضا رحمانی‌فر، میلاد ناصح‌جهانی، مهدی پیرجهان، محمد حسین ابارقی، مسعود کامران، علی امیریان، امید امیریان، خلیل ناصری، سید امیر زمانپور، سبحان احمدی، پژمان یارولی، مرتضی ناظمی، حمیدرضا زورآوند، علیرضا خالدی، حسین رسولی، امیر مرادی، صادق صمیمی، علی فتحی گنجی، رضا مقدم، حمیدرضا کیا، محمد معتمد نیا و مهدی صابری دونده‌های دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ به میزبانی چین، قرار بود در ۴۰ رشته ورزشی در روزهای ۱۰ تا ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱۹ شهریورماه تا ۳ مهرماه سال ۱۴۰۱ خورشیدی) برگزار شود اما به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد و در سال ۲۰۲۳ برگزار خواهد شد.

تیم ملی دوومیدانی در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ در اندونزی موفق به کسب ۲ طلا در سه هزار متر با مانع و پرتاب دیسک و یک نقره در ۱۵۰۰ متر شد و در رده ششم جدول مدالی قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عقاب و مس سونگون؛ رقبای تدارکاتی تراکتور

چهارشنبه 16 آذر 1401
تراکتور دو بازی تدارکاتی با عقاب تبریز و مس سونگون برگزار می‌کند.