سرمربی والیبال مس سونگون: برای رسیدن به هدف باید بهتر شویم

سرمربی تیم والیبال مس سونگون ورزقان با بیان اینکه همه بازی‌ها برای ما حکم فینال را دارد، گفت: برای رسیدن به هدف، باید روز به روز بهتر شویم.

به گزارش تبریز پویا به نقل از ایرنا، عادل بناکار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: سه بازی تا نیم فصل رقابت های لیگ دسته یک باقیمانده و اگر به دنبال رسیدن به صدر و صعود به لیگ برتر هستیم، باید در هر سه بازی تیم برتر میدان باشیم.

وی با بیان اینکه در نیم فصل دوم رقابت ها سخت می شود، افزود: برای رسیدن به تیمی که آماده و یکدست باشد و فرصت ها را از دست ندهد، باید تمریناتمان را بیشتر و منسجم تر کنیم.

وی به برتری تیمش در هفته هشتم در مقابل شمس اشاره و اظهار کرد: واگذاری نتیجه بازی در دو هفته قبل از این بازی، روحیه بازیکنان را ضعیف کرده بود و به برتری در این دیدار نیاز مبرم داشتیم که خوشبختانه باهمت بازیکنان توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم.

بناکار افزود: دلیل اینکه توانستیم در این دیدار برتر میدان باشیم ،درصد اشتباهات پایین بازیکنان بود و سعی خواهیم کرد در بازی ها بعدی این درصد را باز هم کاهش دهیم.

وی همچنین در مورد دیدار این هفته تیمش برابر ملوان تهران که سیزدهم آبان در سالن شهید اقدمی تبریز برگزار می شود، گفت: تیم‌های نظامی قابل پیش‌بینی نیستند و ملوان هم جزو همین تیم‌هاست؛ فیلم چند بازی آن‌ها را دیده‌ و آنالیز کرده ام و نکته مهم اینکه نباید این تیم را دست کم بگیریم و جمعه این هفته برای برد به میدان خواهیم رفت.

وی گفت: برای ما نتیجه‌گیری اولویت اول است و روی نتایج تیم تمرکز داریم و برای رسیدن به هدفمان تلاش خواهیم کرد.

بناکار همچنین به حضور مدیرعامل در تمرینات و حمایت همه جانبه از تیم والیبال اشاره کرد و افزود: حضور قدرتمند در مسابقات و بازی‌های آینده و صعود به لیگ برتر دو خواسته مهم آقای خطیبی از مجموعه تیم بود که مطالبه والیبال دوستان استان نیز می باشد.

تیم والیبال مس سونگون ورزقان در پایان هفته هشتم با پنج برد و ۱۵ امتیاز در رده دوم گروه الف لیگ دسته یک قرار دارد، نصر امید با 19 امتیاز در صدر این گروه قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خانه کونگ‌فو شهرداری تبریز آغاز به کار کرد

پنج‌شنبه 12 آبان 1401
با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، ورزشکاران و جمعی از مسئولان شهری، خانه کونگ‌فو شهرداری تبریز در محل سالن ورزشی مشروطه افتتاح شد.