علیرضا قاسمی در تیررس تیم‌های لیگ یک و دو

بازیکن تیم فوتبال جوانان مهدیه تبریز پس از درخشش در مسابقات دسته یک کشور، مورد توجه چند تیم بزرگسالان قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، علیرضا قاسمی بازیکنی است که سالهای درخشانی را در فوتبال پایه تبریز سپری کرده و از حضور در لیگ برتر نونهالان کشور و قهرمانی در لیگ نوجوانان استان به همراه تیم دبیری تا حضور در مسابقات لیگ دسته یک جوانان و امیدهای کشور به همراه تیم مهدیه را تجربه کرده است.

این بازیکن جوان که از خصوصیات بارز او می توان به قدرت بدنی بالا و بازی در چند پست اشاره کرد، پس از حضور موفقیت‌آمیز در مسابقات لیگ دسته یک جوانان و امیدهای کشور، اکنون مورد توجه چند تیم بزرگسال قرار گرفته است.
قاسمی که قصد دارد فوتبال خود را در تبریز ادامه دهد، چند پیشنهاد خارج از استان نیز از لیگ‌های دسته یک و دو دارد. با این حال می‌توان آینده‌ای درخشان برای این بازیکن خوش استیل متصور بود چراکه قاسمی در سالهای حضور خود در تیم های مختلف رده های سنی پایه، همواره در مسیر پیشرفت بوده و به رغم سن پایین، توانسته در رده‌های جوانان و امید جای ثابتی در ترکیب تیم‌های کشوری داشته باشد.
علیرضا قاسمی در رده نونهالان به همراه تیم دبیری تبریز حضوری درخشان در لیگ برتر داشت و سپس با نوجوانان دبیری تبریز یک نایب قهرمانی و یک قهرمانی بصورت متوالی در لیگ استان کسب کرد تا دو سال پی در پی حضور مسابقات مناطق کشوری را تجربه کند.
او با تیم زیر ۱۷ مهدیه تبریز نیز در مسابقات مناطق کشوری حضور یافت و پس از آن با تیم جوانان علم ادب در لیگ استان حضوری موفق داشت و چند ماه بعد با تیم امید علم ادب در دسته یک کشور شرکت کرد.
جوانان صداری تبریز در لیگ استان، امید صداری تبریز در لیگ استان، جوانان مهدیه در مناطق کشوری و جوانان مهدیه تبریز در لیگ دسته یک کشوری از جمله سوابق این بازیکن تبریزی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

لغو دیدار امروز تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور

پنج‌شنبه 15 دی 1401
هیئت فوتبال آذربایجان شرقی اعلام کرد: دیدار امروز تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور به علت بارش سنگین برف لغو و به فردا موکول شد.