مس قدرتمند و بی‌رقیب درراه کسب ستاره پنجم

فوتسالیست‌های تیم مس سونگون ورزقان بااقتدار در حال پیشروی در لیگ برتر هستند و هدفشان کسب ستاره پنجم است.

به گزارش تبریز پویا، تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با کسب پیروزی سیزدهم خود در هفته پانزدهم، 39 امتیازی شد تا صدرنشینی خود در لیگ برتر را تداوم بخشد. این تیم با توجه به نتایج کسب‌شده در دیگر دیدارها، فاصله خود با تیم دوم را به 5 امتیاز افزایش داده و روندی را در پیش‌گرفته که هدف نهایی آن، تکرار قهرمانی نیم فصل اول در پایان رقابت‌ها و بالا بردن جام قهرمانی است.

شاگردان اسماعیل تقی‌پور در این فصل یک سر و گردن از دیگر تیم‌ها بالاتر بوده و ازنظر آماری هم این موضوع را به اثبات رسانده‌اند؛ پیروزی‌های پرگل و بی‌دردسر، بهترین خط حمله مسابقات، بیشترین برد، کمترین باخت و بیشترین تفاضل گل، همگی به نام مس ثبت‌شده و همه‌چیز برای کسب ستاره پنجم آماده است.

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان روز دوشنبه سومین بازی خود در دور برگشت لیگ برتر فوتسال را برگزار خواهد کرد. این تیم در روز یادشده میزبان گهر زمین سیرجان در سالن پورشریفی تبریز است و سپس شش روز بعد دوباره در تبریز به مصاف مقاومت البرز خواهد رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تمجید فدراسیون جهانی والیبال از سوپراستار ملکانی

یکشنبه 13 آذر 1401
ستاره ملکانی والیبال کشور از سوی فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) مورد توجه قرار گرفت و به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جام باشگاه‌های جهان معرفی شد.