نسل جدید تکواندوکاران میانه در راه هستند

مربی نامدار تکواندو میانه از نسل جدید تکواندوکاران این شهرستان که برای مسابقات کشوری و بین‌المللی مهیا می‌شوند، خبر داد.

به گزارش تبریز پویا، حسن فلاحی‌راد، مربی نامدار تکواندو در مورد آخرین وضعیت تکواندو شهرستان میانه گفت: در حال حاضر میرهاشم حسینی در مسابقات جهانی مکزیک حضور دارد اما عدم صدور ویزا به وی در مسابقات گرندپری منچستر که برای دومین بار از سوی دولت انگلیس شکل گرفت، سبب شد وی شانس حضور در این مسابقات را از دست دهد و برای رنکینگ جهانی امتیازات لازم به این مسابقات را کسب نکند.
وی افزود: امیرمحمد بخشی هم که هم وزن با میرهاشم بود، نتوانست به تیم ملی راه یابد، اما در مسابقات ارتش‌های جهانی حضور داشته و یک افتخار دیگر در این مسابقات برای کشور کسب خواهد کرد.
این مربی که شاگردانی زیادی به تیم ملی تحویل داده است، گفت: نسل جدیدی از تکواندوکاران میانه به عرصه مسابقات کشوری و بین‌المللی رسیده که می‌توانم به رادین زینالی اشاره کنم که در قهرمانی نونهالان آسیا و جهان به مدال طلا دست یافت و صدرا مقدمی و امیر نظری چهره‌های جدید از تکواندو میانه هستند که از آنها در آینده بیشتر خواهیم شنید.
فلاحی تاکید کرد:  در المپیک پاریس هم حتما تکواندوکاری از شهرستان میانه خواهیم داشت که شانس میرهاشم حسینی بیشتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دو نفر از مراغه در اردوی تیم ملی سپک‌تاکرا حضور دارند

سه‌شنبه 24 آبان 1401
رئیس کمیته سپک‌تاکرای آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مرحله نهایی اردوی آماده‌سازی تیم ملی امید سپک‌تاکرا جهت اعزام به مسابقات جهانی کره جنوبی در حال برگزاری است، گفت: «مسعود فرمانی» و «ساسان ملک‌نژاد» از مراغه نیز در این اردو حضور دارند.