به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، دوره «مشتری مداری »به همت مدیریت بازرگانی این سازمان و با هدف افزایش دانش شرکت کنندگان در زمینه شیوه های برقراری ارتباط با مشتری، تداوم فروش، کسب کارهای مجازی، ارتقای مهارت ها در پاسخگویی و ایجاد نگرش مثبت در برخورد مناسب با ارباب رجوع در منطقه آزاد ارس برای اصناف و فعالین اقتصادی ارس برگزار شد.
در این دوره آموزشی شش ساعته سرفصل هایی مانند مبانی روانشناسی ارتباط با مشتری، آشنایی با مدلهای رفتارشناسی مشتریان و تحلیل الگوی خرید آنها، اصول طراحی خدمت به مشتری، اصول و مبانی مدیریت تجربه و خشنودسازی مشتری و مدیریت مشتریان ناراضی توسط دکتر هاشمی خیابانی مدرس دانشگاه و متخصص حوزه بازاریابی و فروش در محل سالن حکیم نباتی سایت اداری منطقه آزاد ارس ارائه شد.