خانه کونگ‌فو شهرداری تبریز آغاز به کار کرد

با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، ورزشکاران و جمعی از مسئولان شهری، خانه کونگ‌فو شهرداری تبریز در محل سالن ورزشی مشروطه افتتاح شد.

به گزارش تبریز پویا، در این مراسم که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، شهرداران منطقه ۸ و ۳، سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، مدیران ورزشی، مسئولان کمیته‌های تخصصی و همچنین ورزشکاران کونگ‌فو کار برگزار شد، خانه کونگ‌فو شهرداری تبریز به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

امیر نصیربیگی سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در این مراسم، ضمن قدردانی از همراهی صورت گرفته برای افتتاح خانه کونگ‌فو شهرداری تبریز، از استمرار نگاه تخصصی در حوزه ورزش‌های مختلف در سطح شهر برای اثربخشی هر چه بهتر و بیشتر تلاش‌های صورت گرفته یاد کرد.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز مجموعه‌های ورزشی که در سال‌های اخیر به جهت محدودیت‌های کرونایی نیمه فعال یا تعطیل بودند، با دستور شهردار محترم تبریز فعال و احیا شده‌اند.

به گفته وی، هفته آینده هم در مجموعه الغدیر چند سالن و زمین ورزشی احیا شده افتتاح می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی با اشاره به تغییر مشهور و بسیار فنی این مجموعه، افزود: مجموعه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با همتی بسیار ستودنی برای راه اندازی این خانه تلاش کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به تمرکز شورا در خصوص فعالیت‌های ورزشی به عنوان محوری برای سلامت و نشاط شهروندی، از تصویب اساسنامه شرکت ورزشی شهرداری تبریز به همت کمسیون ورزش و پهلوان پرویز هادی به عنوان گامی برای توسعه این‌ فعالیت‌ها در شهر یاد کرد.

وی همچنین راه‌اندازی و تجهیز خانه کونگ‌فو را اقدامی برای جوانان و علاقمندان به این ورزش در تبریز دانست و بر استمرار این روند در خصوص سایر ورزش‌ها تاکید کرد.

یاسین بجانی، عضو شورای اسلامی شهر تبریز و رئیس هیات کونگ‌فو استان نیز افتتاح خانه کونگ‌فو شهرداری تبریز را گامی در جهت ارتقای شناخت شهروندان نسبت به این رشته و همچنین افزایش حضور افراد مستعد و پرورش استعدادها در این زمینه دانست.

وی همچنین از ورزش‌های رزمی به عنوان یکی از محورهای تمرکز در سطح شهر یاد کرد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در شهر و با همراهی اساتید پرتلاش، شاهد بروز و ظهور چهره‌های جوان در این حوزه هستیم.

در ادامه، خانه کونگ‌فو شهرداری تبریز به دست مسئولان شهری و اعضای محترم شورای اسلامی شهر تبریز افتتاح شد و ورزشکاران به هنرنمایی رزمی پرداختند.

خانه کونگ‌فو شهرداری تبریز با صرف هزینه بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در محل سالن مشروطه، در انتهای خیابان امامیه واقع است و علاقمندان می‌توانند برای آشنایی و فعالیت با این رشته به مربیان مجرب آن رجوع کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تمرکز بر استعدادیابی و همگانی شدن ورزش، در دستور کار مدیریت شهری

پنج‌شنبه 12 آبان 1401
مدیریت شهری تبریز در ماه‌های اخیر نشان داده که اهتمام و تمرکز ویژه ای بر سلامتی و نشاط جامعه از گذر ورزش دارد و در این راستا شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر معتقدند که ورزش، کم‌هزینه‌ترین وسیله برای افزایش شادابی عمومی و کاهش آسیب های اجتماعی است.