احیای ورزش قهرمانی شهرداری تبریز نیازمند تغییر سیاستگذاری است

بابک دانش پناه امروز در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا در خصوص احیای ورزش قهرمانی شهرداری تبریز، اظهار کرد: در سال ۹۸ سیاستهای کلانی که در این مورد برنامه ریزی شده بود، منجر به حذف ورزش قهرمانی شد اما اگر در سال جدید سیاستگذاری ها تغییر کند، می توان با درایتی بهتر از قبل ورزش قهرمانی را حمایت کرد.

رئیس جدید سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری تبریز در خصوص عملکرد و برنامه های مختص به این سازمان، اظهار کرد: مدیرعامل در این سازمان چه در سالهای گذشته و چه در حال حاضر به عنوان مجری تصمیمات و سیاستگذاری های مربوط به سازمان است.

او افزود: مطمئنا برنامه های این سازمان در حول محور ورزشهای همگانی و چالشهایی که در این حوزه است، می چرخد.

دانش پناه با اشاره اثرات شیوع بیماری کرونا در تغییر کارکرد سازمان، گفت: از آغاز محدویتهای ناشی از شیوع بیماری کرونا، این سازمان با انجام یکسری از برنامه مختص به این دوره فعالیت داشته است و این برنامه در سالهای آتی با پیش بینی پیک چهارم کرونا به روند خود برای ارتقای روحیه شهروندان ادامه خواهد داد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز عنوان کرد: تغییر سیاستگذاری این سازمان و اجرای یکسری از تصمیمات نیازمند نگاه ویژه شورای شهر و تخصیص بودجه اختصاصی به این سازمان است.

دانش پناه با اشاره به اهمیت سرمایه انسانی در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، بیان کرد: افرادی هستند که در حوزه هنری و ورزش دارای چهره شاخص هستند، همچنین افراد متخصص در این سازمان هویت اصلی مجموعه هستند. عقیده من این است که این سازمام نیازمند همراهی چنین افرادی است.

او افزود: من از همه افراد فعال و متخصص در حوزه ورزشی، هنری و فرهنگی برای ارتقای کیفیت برنامه های سازمان و رشد بیش از پیش این مجموعه دعوت میکنم تا با همراهی هم، در این مسیر گام برداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استعدادیابى دوچرخه سوارى نونهالان در تبریز

سه‌شنبه 5 اسفند 1399
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، علاقمندان به رشته مفرح دوچرخه سواری متولد ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۸ پسر و دختر می توانند در تست گیری کمیته استعدادیابی و مرکز سنجش هیئت آذربایجان شرقی حضور یابند. علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و حضور در تست گیری، با شماره ۳۵۵۴۰۰۲۵ از […]