مدیریت صحیح اصلی‌ترین عامل موفقیت‌های مس سونگون است/ سال خوش فوتبال آذربایجان با آسیایی شدن تراکتور تکمیل می‌شود 

جانشین معاونت فرهنگی و مشاور در امور هواداران باشگاه تراکتور مدیریت صحیح و همدلی را اصلی‌ترین عامل موفقیت‌های باشگاه مس سونگون در فصل جاری عنوان کرد و گفت: فصل خوش فوتبال تبریز ان‌شاءالله با آسیایی شدن تراکتور تکمیل می‌شود.

رحمان یاوران امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری تبریز پویا، ضمن تبریک صعود مقتدرانه تیم فوتبال مس سونگون ورزقان، این موفقیت را حاصل تلاش جمعی، همدلی و مدیریت اصولی این باشگاه دانست.

وی در ادامه با ابراز امیدواری نسبت به تداوم پیروزی‌های تیم فوتبال تراکتور در لیگ برتر، گفت: پس از صعود تیم فوتبال مس سونگون به لیگ یک و قهرمانی تیم فوتسال این باشگاه در لیگ برتر و کسب مجوز حضور در مسابقات باشگاه‌های آسیا، امیدواریم تیم فوتبال تراکتور هم بتواند سهمیه آسیایی این فصل را کسب کرده و دل هواداران و مردم آذربایجان را شاد کند.

یاوران با بیان اینکه صعود به آسیا می‌تواند ضمن تکمیل فصل موفق فوتبال تبریز، یک سال درخشان را پیش روی تراکتور و هواداران پرشور و فهیم این تیم قرار دهد، حمایت‌های محمدرضا زنوزی مطلق مالک باشگاه تراکتور و همچنین مدیریت بی‌نقص هوشنگ نصیرزاده را در تداوم موفقیت‌های این باشگاه پرهوادار موثری ارزیابی کرد.

وی با بیان اینکه حمایت‌های زنوزی از تراکتور در نوع خود بی‌نظیر است، اظهار کرد: بنده از نزدیک شاهد خدمات و فعالیت‌های مدیریت باشگاه در راستای مدیریت بازیکنان و حواشی، ایجاد همدلی در مجموعه و همچنین ایجاد وحدت در بین بازیکنان و کادر فنی هستم.

مشاور امور هواداران باشگاه تراکتور ادامه داد: برنامه‌های مالک محترم باشگاه در تسویه بموقع بدهی ها و شارژ مالی بازیکنان و همچنین مدیریت صحیح مدیرعامل محترم و کادر فنی و سرپرستی، از عوامل دخیل در موفقیت‌های اخیر تیم تراکتور است و البته از همه مهم‌تر، حمایت همه‌جانبه و بی‌نظیر هواداران از تیم است که به نوبه خود از تک تک این عزیزان قدردانی می‌کنم.

وی همچنین با قدردانی از حمایت پیج‌های هواداری در فضای مجازی، نقش رسانه‌ها را در تداوم موفقیت‌های تیم فوتبال تراکتور تاثیرگذار دانست و بار دیگر از حمایت‌های هواداران، رسانه‌ها و مالک باشگاه بخصوص در مقاطع حساس و سخت فصل جاری قدردانی کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز: المپیاد عملیاتی ورزشی دانشجویان آتش نشانی برگزار می‌شود

جمعه 22 اردیبهشت 1402
سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: نخستین دوره المپیاد عملیاتی ورزشی دانشجویان، دانش آموزان و داوطلبان ایمنی با میزبانی دانشگاه علمی کاربردی آتش نشانی برگزار می شود.