پشت پرده استقلال مس آذربایجان چه کسی بود؟ یک بانو، پدیده نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی!

استقلال مس آذربایجان، خوش ترین خبر این روزهای تبریز و آذربایجان است، اتفاقی که با تلاش و پیگیری‌های مستمر و موثر یک بانوی تلاشگر در خیابان بهارستان اتفاق افتاده است.

به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، دکتر معصومه پاشایی یکی از نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی است که تلاش‌های وی، این روزها خوش ترین خبر را به مردم آذربایجان داده است و آن، خبر استقلال مس آذربایجان است.

این اتفاق مبارک که قطعا آورده‌های بسیار زیادی برای استان آذربایجان شرقی به همراه خواهد داشت، یکی از دغدغه‌ها و خواسته‌های به‌حق چندین ساله مردم آذربایجان بود که در این میان، معصومه پاشایی به عنوان یکی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با پیگیری‌های مستمر خود توانست آن را محقق کند.
با این کار بزرگ برای مردم آذربایجان، بی گمان باید پدیده این دوره از مجلس شورای اسلامی را یک بانو دانست به نام معصومه پاشایی.
کسی که در پشت پرده موضوع استقلال مس آذربایجان، استانداری را تمام و کمال حمایت کرد تا این اتفاق به سرانجام خوشی برسد.
پاشایی در یک سال عضویت خود در هیئت رئیسه کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی معجزه‌ای کرد که هیچ یک از نمایندگان سابق استان که حتی وزیر هم شده‌اند، قادر به انجام آن نبوده‌اند.
استقلال مس آذربایجان را مردم تبریز و آذربایجان در حافظه خود ثبت خواهند کرد و تاریخ به نیکی از این اتفاق بزرگ یاد خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

انتخابی با حداکثر آرا؛ شهرام دبیری رئیس هیئت کشتی آذربایجان شرقی شد

شنبه 20 خرداد 1402
شهرام دبیری با کسب حداکثر آرا به عنوان رییس جدید هیئت کشتی استان آذربایجان شرقی انتخاب شد.