اعضای آکادمی تکواندو شهرداری جزو سرمایه‌های تبریز هستند

به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا از بیست و یکم مهر در خانه تکواندو و به میزبانی تهران برگزار می‌شود که حامد جعفری، مدیر و سرمربی آکادمی تکواندو شهرداری به عنوان مربی تیم دانشگاه آزاد و امیررضا صفرخانلو از این آکادمی به عنوان تکواندوکار وزن -۶۳ کیلوگرم تیم دانشگاه آزاد در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

جعفری در خصوص حضور نمایندگان کشورمان در این رقابت‌ها اظهار کرد: سه تیم دانشگاه آزاد اسلامی، کن و شهرداری ورامین از کشورمان جواز حضور در این مسابقات را کسب کرده‌اند.

وی افزود: بنده به عنوان مربی تیم دانشگاه آزاد اسلامی و امیررضا صفرخانلو تکواندوکار آکادمی شهرداری تبریز در وزن سوم ۶۳- کیلوگرم در این رقابت‌ها و در قالب تیم دانشگاه آزاد حاضر خواهیم بود.

جعفری گفت: صفرخانلو جزو تکواندوکارانی است که در آکادمی تکواندو شهرداری تبریز استعدادیابی کردیم و با برنامه‌ریزی‌های علمی و انجام تمرینات روز جهان توانستیم برای موفقیت او بسترسازی کنیم. وی به‌رغم اینکه در رده سنی نوجوانان قرار داشت، توانست در لیگ برتر بزرگسالان مبارزه کرده و حتی در آخرین دوره لیگ بزرگسالان به عنوان پدیده دور رفت انتخاب شود.

مدیر و سرمربی آکادمی تکواندو شهرداری تبریز ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته و استعدادیابی‌هایی که انجام دادیم، امروز آکادمی تکواندو شهرداری تبریز توانسته تکواندوکاران توانمندی راهی لیگ‌های مختلف آقایان و بانوان کند که همه آن‌ها جزو سرمایه‌های تبریز هستند.

جعفری با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی تاکنون موفق شده پنج عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا را به‌ نام خود ثبت کند، گفت: هدایت این تیم بر عهده سید نعمت خلیفه بوده و بنده به همراه اسماعیل اسماعیل‌پور و علی رضایی به عنوان مربی و رضا ایمان‌زاده به عنوان مدیرفنی و سرپرست در رقابت‌های پیش رو حضور خواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حضور کاظم رجبی در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولان

شنبه 17 مهر 1400
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، اردوی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولان کشور به منظور حضور در مسابقات جهانی گرجستان از 9 تا 19 مهر در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان در حال برگزاری است. بر اساس اعلام فدراسیون، کاظم رجبی، که سابقه کسب دو مدال […]