اعلام آمادگی ٢٨٠ پزشک جهت حضور در مسابقات المپیک توکیو

به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، بنابر اعلام منابع نزدیک به توکیو ۲۰۲۰،حدود ۲۸۰ پزشک معتبر ورزشی برای ۲۰۰ مکان ورزشی با درخواست کمیته برگزاری بازی های المپیک توکیو و پارا المپیک اعلام آمادگی کرده اند.

این منابع اعلام کرده اند که پزشکان داوطلب بدون دستمزد خواهند بود و برگزار کنندگان در تلاش هستند تا تاثیر حضور این پزشکان بر سیستم بهداشتی _پزشکی محلی در ژاپن به حداقل ممکن برسد. سازمان دهندگان چندی پیش پس از درخواست از انجمن پرستاری ژاپن برای تامین ۵۰۰ پرستار برای ارائه خدمات پزشکی در طول بازیها به شدت مورد انتقاد قرار گرفتند.

کمیته برگزاری توکیو ۲۰۲۰ این درخواست را از طریق انجمن ورزشی ژاپن برای پزشکان ورزشی به منظور حضور در اتاق های پزشکی دهکده ورزشکاران و اماکن مسابقات ازجمله سایت های مختلف ،ارائه داده اند.

بر اساس گزارشات ،این پزشکان عمدتا ارتوپد و دندانپزشک خواهند بود و در مراحل اولیه معاینات بالینی شرکت خواهند کرد. پزشکان معتبر ورزشی می بایست بیش از چهار سال مجوز پزشکی و حضور در دوره JSAرا احراز کرده باشند.
فعالیت های آنها شامل ارائه خدمات پزشکی در مسابقات و خدمت به عنوان پزشکان تیم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مس سونگون برای چهارمین بار قهرمان لیگ برتر فوتسال شد

پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1400
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، دوازدهمين دوره مسابقات جام باشگاه‌های كشور با قهرمانی مقتدرانه تیم مس سونگون همراه شد. این تیم از ساعت ١٦:٣٠ امروز در بازى آخر خود مقابل كراپ الوند قرار گرفت و با نتيجه 7 بر 1 به برتری رسید تا قهرمان ليگ برتر شود. این […]