امیدهای تراکتور زیر نگاه تیزبین خطیبی/ رسول نسلی جدید در فوتبال تبریز می سازد

به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، رسول خطیبی امروز با حضور در استادیوم شهید توانا شهرداری تبریز، عملکرد بازیکنان تیم امید تراکتور را زیر نظر گرفت.

خطیبی که به تازگی سکان هدایت پرطرفدارترین تیم آسیا را به دست گرفته است، به شکل دقیق نظاره گر عملکرد تک تک بازیکنان تیم امید تراکتور در این مسابقه بود.

خطیبی با حضور خود در این مسابقه، نشان داد که از همین ابتدای کارش در تیم تراکتور، به بازیکنان پایه و بومی فوتبال تبریز ارزش و بها می دهد. کما اینکه رسول در نخستین سال مربیگری اش در ماشین سازی که به حدود 10 سال قبل بر می گردد، نسلی از جوان های تبریزی از جمله احمد کامدار، مهدی قریشی، سامان نریمان جهان، سعید مهدی پور، محسن دلیر و … را به سطح اول فوتبال کشور معرفی کرد و این روال کار او در سال های بعد نیز تکرار شد.

حالا رسول خطیبی با نگاه باز و تفکر بومی گرایی، فضا را برای جوان های جویای نام فوتبال تبریز از جمله علی فتحی، بابک علیزاده، علی نجفی، عرفان حسیندوست، علی دهقان پور، مهدی نجفی و … فراهم کرده تا نسلی جدید از استعدادهای تبریز را به فوتبال کشور معرفی کند.

این در حالی است که در سال های اخیر و در زمان دوری رسول خطیبی از فوتبال تبریز، تیم های این شهر هزینه های گزاف و بی فایده ای را برای بازیکنان میلیاردی غیر بومی و خارجی داده است. هزینه هایی که می شد برای جوانان بومی خرج کرد و آن را تبدیل به سرمایه های فوتبال تبریز کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مسابقات کارگری در تبریز کیفیتی جهانی داشت

چهارشنبه 6 اسفند 1399
رامین حسن زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تبریز پویا اظهار کرد: مسابقات پرورش اندام قهرمانی کارگری کشور به میزبانی تبریز در محلی عالی با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی و در سطح جهانی و بسیار حرفه ای برگزار شد. او ادامه داد: جوایز این مسابقات اعم از حکم و […]