انتخابات هیأت بدنسازی در آذربایجان شرقی ابطال نشده است

در پی انتشار خبری مبنی بر اعتراض به انتخابات هیأت بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی و رسیدگی به آن‌، روابط عمومی این هیأت با صدور اطلاعیه‌ای این خبر را تکذیب و توضیحاتی منتشر کرد.

به گزارش تبریز پویا،در این اطلاعیه آمده است: لغو و یا ابطال انتخابات یک فرآیند قانونی است و مطالبی که در رسانه‌ها در این رابطه مطرح می‌شود در حد گمانه زنی بوده و در حال حاضر هیچ تصمیمی جهت ابطال انتخابات هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان از سوی فدراسیون بدنسازی و وزارت ورزش و جوانان وجود اتخاذ نشده است.
بر این اساس هیأت بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی برنامه‌های تعیین شده از سوی فدراسیون بدنسازی و اداره کل ورزش و جوانان استان را پیش برده و فعالیت خود را با صورت مستمر ادامه می‌دهد.
در این اطلاعیه تاکید شده است: هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان آذربایجان شرقی از طریق منابع رسمی و فضای مجازی مرتبط با اداره کل ورزش و جوانان به مردم آگاه و ورزش دوست استان اطلاع رسانی می‌شود.
گفتنی است مقصود نبیل پور در تاریخ ۴ اسفند ۱۴۰۱ در حضور عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان و سایر اعضای مجمع با کسب ۲۱ رأی از مجموع ٢٩ رأی به عنوان رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی انتخاب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیشرفت ۷۵ درصدی استخر قهرمانی تبریز

چهارشنبه 22 شهریور 1402
استخر قهرمانی مجموعه ورزشی یادگار امام تبریز با ۷۵ درصد پیشرفت تا یک یا دو سال آینده به بهره برداری می‌رسد.