انتخاب اکبرپور اقدامی معقول بود/ معاون جدید باشگاه سابقه ورزشی ندارد

احد اصغرنژاد با اشاره به انتصابات جدید در باشگاه ماشین سازی اظهار کرد: امروز یک خبر خوب و یک خبر بد از باشگاه ماشین سازی شنیدیم. خوشبختانه بعد از مدتها یک سرمربی کاربلد بومی بر سر کار آمد و هدایت تیم ماشین سازی را به عهده گرفت و علیرضا اکبرپور که پیشکسوت این باشگاه است به خانه خود بازگشت.

او ادامه داد: این یک انتخاب خوب از سوی باشگاه بود و اعتقاد دارم اگر خواسته های اکبرپور در باشگاه ماشین سازی برآورده شود، او می تواند تیم را از وضعیت فعلی نجات دهد و در لیگ برتر حفظ کند.

قائم مقام اسبق باشگاه ماشین سازی تبریز در عین حال گفت: خبر بدی که امروز از باشگاه ماشین سازی شنیدیم، انتصاب یک معاون در این باشگاه بود. من نمی دانم که انتصاب چنین فردی از سوی چه کسانی انجام می شود. باید به حال این فوتبال تاسف خورد که چنین فردی بدون سابقه ورزشی در باشگاهی مثل ماشین سازی صاحب پست شده است.

او افزود: با انتصاب این فرد به معاونت باشگاه ماشین سازی، شرایط باشگاه نه تنها بهتر نخواهد شد، بلکه بدتر از قبل هم می شود و من از بابت عواقب حضور این فرد در باشگاه بسیار نگرانم.

اصغرنژاد اظهار کرد: شرایط باشگاه ماشین سازی اکنون به گونه ای نیست که چنین افرادی که سابقه ای در ورزش ندارند، روی کار بیایند و من از این بابت به کسانی که او را به باشگاه تحمیل کرده اند تذکر می دهم که با آبرو و حیثیت قدیمی ترین تیم فوتبال شمالغرب کشور بازی نکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سمراد، نامی که حامی ورزش شد/ دونده های آذربایجان شرقی صاحب حامی مالی شدند

چهارشنبه 18 فروردین 1400
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا ، گروه سمراد با 35 سال سابقه فعالیت بازرگانی داخلی و بین المللی و تولید، حامی مالی تیم های اعزامی استان آذربایجان شرقی به مسابقات دو و میدانی جام امام رضا (ع) شد. این گروه بازرگانی به مدیریت ناصر فرج زاده که عضو هیئت […]