اولین اختتامیه جشنواره سالانه هدف در آمفی تئاتر رو باز پارک ائل گلی برگزار شد

به گزارش تبریز پویا، برگزاری اختتامیه جشنواره سالانه هدف در آمفی تئاتر رو باز پارک ائل گولی تبریز برگ زرینی از نخستین برگزاری این جشنواره سالانه بود. جشنواره هدف پس از نزدیک به هشت ماه تلاش موسسه رسانه ورزش در شرایط کرونایی و با رعایت نکات بهداشتی در فضای دوستانه و پر از مهر ورزشکاران و داوران و مسئولان شهری در عصر چهارشنبه ۲۹ مرداد ماه برگزار شد.
میهمانان این جشنواره مسئولان شهر و ورزشکاران منتخب، پیشکسوتان عرصه ورزش و داوران این جشنواره بودند که به خاطر محدودیتهای بیماری کووید ۱۹ با محدودیت خاص و حضور کم تعداد مسئولان و اهالی ورزش برگزار شد.

اختتامیه نخستین جشنواره هدف، پایان راه نیست و بلکه آغاز حرکتی نوین است که هر ساله با حمایت مردم و جامعه ورزشی استان این جشنواره ادامه خواهد داشت و ورزشکاران، مردم  و مسئولان را بیش از پیش با هم و اقداماتشان آشنا خواهد کرد.
حضور پر مهر و دوستانه مسئولان شهری و استانی در آئین اختتامیه جشنواره هدف قوت قلبی برای جامعه ورزش شد و انگیزه ای مضاعف در مسیر قهرمانی ورزشکاران ایجاد کرد.
چقدر زیباست که همه دست به دست هم بدهیم تا بار دیگر قهرمانان ورزش استان در آسمان رقابت های مختلف بدرخشند و پیشکسوتان نیز از یادها نروند.
و این جشنواره ادامه دارد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تقدير از پيشكسوتان، تعهد جشنواره هدف به ورزش استان است

پنج‌شنبه 30 مرداد 1399
به گزارش تبریز پویا، تجلیل از پيشكسوتانی همچون ناصر پايه گذار، خسرو دانش، عليرضا كوشافر، على عطايى، اقبال تاج صالح ودادى و لعيا اباعبدالهى رسم اداى ادب اهالى موسسه رسانه ورزش و جشنواره هدف به نام آوران و بزرگان رشته هاى مختلف ورزش استان بود. تجليل صورت گرفته از پيشكسوتان […]