بازرگانی نیکنام قهرمان تنیس لیگ آذربایجان‌شرقی شد

به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، نخستین دوره لیگ تنیس باشگاهها ودستجات آزاد آذربایجان شرقی با عنوان گرامیداشت روانشاد احد فرحناک قهرمان واسطوره تنیس آذربایجان که با رقابت 9 تیم در دو گروه پیگیری شد، بعدازظهر دیروز با قهرمانی تیم بازرگانی نیکنام و نایب‌قهرمانی باشگاه خاوران به پایان رسید.

با راهیابی تیم های خاوران و بازرگانی نیکنام به فینال مسابقات قهرمانی تنیس لیگ استان آذربایجان شرقی، این تقابل با حضور انبوه تماشاگران و علاقه مندان ورزش تنیس در مجموعه ورزشی کوثر تبریز برگزار شد.

در فینال این مسابقات تیم بازرگانی نیکنام، موفق به کسب سه برد ارزشمند با فرشاد تجلایی، مهدی کوجواری و مهدی عابدینی در دیدارهای انفرادی مقابل تیم حریف، مقتدرانه در سکوی نخست ایستاد.

دیدار دوبل این مسابقه به دلیل نتیجه قطعی سه بر صفر تیم بازرگانی نیکنام مقابل تیم خاوران برگزار نشد.

مجید چرندابی به عنوان سرداور و انتصاری و جوادپور به عنوان داور، دورمقدماتی و فینال مسابقات قهرمانی تنیس آذربایجان شرقی را با مدیریت سیدوحدت قریشی قضاوت کردند.

محرم خدایی، قهرمان سابق تنیس ایران و آسیا در دهه های ۱۳۶۰ و ۱۳۷۰ شمسی به عنوان مهمان ویژه این مسابقات به اتفاق افشین دبیری دبیر هیات تنیس استان و بهروز نظری رِئیس هیات تنیس تبریز از نزدیک نظاره‌گر دیدار فینال بودند.

در پایان این رقابت ها، جوایز و هدایای بازیکنان تیمهای نیکنام و خاوران و همچنین تجلیل از داوران توسط افراسیابی رئیس هیات مدیره بیمارستان ولی عصر (عج) تبریز و حامی مالی این مسابقات، افشین دبیری، بهروز نظری، محرم خدایی و یوسف رنجبر و بیوک چرندابی دو تن از پیشکسوتان تنیس استان، اهدا شد.

 

در حاشیه این رقابتها و به هنگام توزیع جوایز قهرمانان ابتدا از خانواده مرحوم احد فرحناک توسط هیات تنیس تجلیل شد و سپس مدیریت باشگاه تنیس ارس (امید درنگ) لوح های یادبودی به پاس قدردانی از زحمات گردانندگان و اعضای هیات و بازیکنان تنیس دو تیم نیکنام و خاوران و محرم خدایی میهمان ویژه این مسابقات اهدا کرد. همچنین سرپرست تیم نیکنام به محیا عابدینی و مهدی عابدینی (خواهر و برادر) به پاس درخشش و دعوت به اردوی تیم ملی هدایایی اهدا کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مسابقات کاراته سبک‌های آزاد دختران جام پرچم برگزار شد

دوشنبه 27 دی 1400
به گزارش تبریز پویا، راضیه مجللی مسئول برگزاری مسابقات جام پرچم سبکهای آزاد گفت: مسابقات جام پرچم سبکهای آزاد به میزبانی شهرداری تبریز و مشارکت هیئت کاراته استان با حضور ۱۰۸ نفر شرکت کننده در بخش دختران و ۲۰ نفر داور برگزیده برگزار شد. او ادامه داد: در دومین المپیاد […]