با دوچرخه از دریای خزر به قله دماوند صعود می کنم

حمید عزمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تبریز پویا، اظهار کرد: در دنیا رکوردی به نام اِوِرِستینگ وجود دارد که توسط یک اپلیکیشن ثبت می شود و طی آن هر دوچرخه سوار مجموع صعودش به اندازه ارتفاع کوه اورست در یک روز باشد، در این اپلیکیشن ثبت می شود و‌ جی پی اس ثبت شده مورد بررسی دستی کارشناسان قرار میگیرد.

او ادامه داد: دوچرخه سواران مطرح دنیا نیز با این اپلیکیشن رکورد اورستینگ خود را ثبت می کنند.

 

 

رکورددار بیشترین ارتفاع صعود دوچرخه‌ سواری در خصوص دیگر رکوردداران بیشترین ارتفاع دوچرخه سواری داخل ایران گفت: در ایران خیلی پیگیر اشخاصی که این رکورد را ثبت کردند، بودم اما چنین ثبت رکوردی بجز آقای افشین رمضانی از کرج پیدا نکردم که البته رکورد ایشان پنج هزار و ۶۷۰ بوده، که از ارتفاع صفر ثبت کرده است.

 

عزمی در ارتباط با برنامه پیش روی خود و ثبت رکورد جدید بیان کرد: یکی از هدف های مهم من در سال پیش رو، غیر از اِوِرِستینگ این است که در مرداد ۱۴۰۰ از دریای خزر، از ارتفاع منفی ۲۸ ، یک روزه قله دماوند را با دوچرخه و کوهنوردی صعود کنم.

او گفت: از مسئولان مربوطه می خواهم که مجوز این رکورد را داده و آن را بصورت رسمی به ثبت برسانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

وضعيت ماشین سازی اصلاً خوب نيست

چهارشنبه 20 اسفند 1399
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، مهدى پاشازاده كه از نيم فصل دوم ليگ بيستم هدایت تيم ماشين سازى تبريز را بر عهده گرفته است امروز در كنفرانس خبرى قبل از بازى با فولاد خوزستان گفت: وضعيت تيم ماشين سازى خوب نيست اما تغيير این شرايط فعلاً امكان پذير نيست. […]