برای ترغیب جوانان به ورزش سرمایه گذاری کرده ام/ لزوم حمایت مسئولان از بخش خصوصی

به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، اسد اسدی یکی از مالکان باشگاه های سوارکاری استان است و باشگاه تحت مالکیت او در باسمنج به نام ستارخان، جزو مجهزترین فضاهای موجود در شمالغرب برای تمرین و برگزاری مسابقات مختلف به شمار می رود.
اسدی در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا در خصوص هدف خود از تاسیس و ایجاد باشگاه سوارکاری، گفت: من با هدف اینکه جوانان بیشتر به سمت ورزش کشیده شوند و از رخوت و ناهنجاری هایی همچون اعتیاد دوری کنند، باشگاه سوارکاری ستارخان را تاسیس کردم.
او ادامه داد: من این فضا را در سال 84 به مبلغ 450 میلیون تومان از دانشگاه تبریز خریداری کردم و اکنون به ارزش 30 میلیارد تومان در این محل سرمایه دارم.

مالک باشگاه ستارخان باسمنج در ادامه گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا، در مورد امکانات و آمادگی این باشگاه برای میزبانی مسابقات گفت: باشگاه ستارخان باسمنج 14 هزار متر مربع فضا دارد که شامل مانِژ و میدان های مختلف، بوفه مجهز، سه سالن و 96 باکس برای نگهداری اسب ها است.

او افزود: باسمنج یکی از خوش آب و هواترین شهرستان های آذربایجان شرقی است و باشگاه سوارکاری ستارخان باسمنج نیز همیشه آمادگی کامل برای میزبانی مسابقات و تمرین علاقه مندان به سوارکاری دارد.

اسدی در عین حال در مورد مشکلاتی که پیرامون باشگاه ستارخان وجود دارد، گفت: از زمان تأسیس این باشگاه هیچ حمایتی از ما نشده است. برای مثال ما در باشگاه ستارخان مشکل گاز داریم و اداره گاز با درخواست ما برای تجهیز باشگاه به این حامل انرژی موافقت نمی کند.

او ادامه داد: ما در مورد رفع همین مشکل به اداره گاز، استانداری و اداره ورزش و جوانان نامه نوشتیم اما متأسفانه هنوز هیچ نتیجه ای نگرفتیم.

مالک باشگاه سوارکاری ستارخان باسمنج اظهار کرد: ما برای فعالیت در این باشگاه از شهرداری پروانه ساخت و ساز داریم و علاوه بر شهرداری، از سازمان امور اراضی، راه و ترابری و راهداری، محیط زیست، جهاد کشاورزی، بهداشت و اداره ورزش و جوانان مجوز دریافت کرده ایم.

گفتنی است با توجه به اهمیت سرمایه گذاری و ورود بخش خصوصی به موضوع ورزش، حمایت از چنین سرمایه گذارانی امری ضروری است و لازم است که مسئولان مربوطه مشکلات پیش روی مالکان و باشگاه های خصوصی را مدنظر قرار داده و در رفع آن همت و همکاری داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مسابقات روپایی و پنالتی هدفمند را با کیفیت بالا برگزار می کنیم

سه‌شنبه 9 دی 1399
سیروس عباس زاده در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا اظهار کرد: مشکل خاصی در برگزاری مسابقات نداشته ایم  و در آینده سعی داریم با جذب اسپانسر مسابقات را با کیفیت عالی برگزار کنیم. او درباره این رشته ورزشی گفت: کمیته روپایی از سال۹۷ بصورت رسمی فعالیتش را آغاز کرده […]