برای مسابقات جهانی آماده می‌شوم

رضا خطیبی قهرمان دعوت شده به تیم ملی کشورمان در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا اظهار کرد: در مسابقات قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی در دسته ۱۰۰ کیلوگرم که ۲۴ نفر شرکت کننده داشت و اکثرا از قهرمانان سابق ایران، آسیا و جهان بودند، توانستم مقام اول را کسب کنم.

وی ادامه داد: حدود هشت ماه در رژیم بودم و توانستم با آمادگی خوبی در مسابقات حاضر شوم و در نهایت به قهرمانی دست پیدا کنم.

این ملی پوش تبریزی گفت: برای مسابقات جهانی که آبان‌ماه برگزار خواهد شد، باید به ۱۰۰ درصد آمادگی برسم. در شرایط فعلی ۸۰ درصد به سطح آمادگی رسیده ام.

خطیبی با اشاره به فعالیت‌ سلیقه ای و حاشیه سازی برخی رسانه‌های مجازی، گفت: متاسفانه تعدادی از رسانه‌های مجازی به دنبال ورزشکارهایی که حاشیه‌ساز هستند و بر اصول ورزش تمرکز نمی‌کنند، می‌روند و توجهی به ورزشکاران با استعداد ندارند.

وی ادامه داد: خیلی از استعدادها و ورزشکاران هستند که آرام و بی حاشیه ورزش می‌کنند، بدن خوبی دارند و بهترین نتیجه را می‌گیرند اما رسانه‌ها به آنها توجهی ندارند‌‌ و امیدوارم این موضوع مورد توجه همه رسانه ها قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کسی که مطالعه نداشته باشد، هیچ جایگاهی در ورزش ندارد

چهارشنبه 24 شهریور 1400
امیر مبشر در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا اظهار کرد: داور ملی بازنشسته فوتبال هستم و قبل از آن در سطح دانشگاهی فوتبال بازی کردم، اکنون حدود ۲۵ سال است که کارهای پژوهشی، آماری و تاریخی فوتبال و فوتسال را انجام می‌دهم. وی در خصوص کتاب‌هایی که به چاپ […]