برای کسب پیروزی مقابل پیکان تلاش می‌کنیم

به گزارش تبریز پویا به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، حمید عبداللهی در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان، اظهار کرد: در ابتدا باید از هواداران فهیم تراکتور تشکر کنم که همیشه پشتیبان و مایه دلگرمی ما بودند.

او افزود: پس از پایان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا که به خاطر فشردگی بازی‌ها، شرجی بودن هوا و قدرت زیاد رقبا، فشار زیادی روی بازیکنان وجود داشت، چند روزی به آنها استراحت دادیم تا ریکاوری کنند.

مربی تیم تراکتور ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی که داشتیم، در روزهای گذشته تمرینات خوبی انجام دادیم و آماده ارائه یک بازی خوب هستیم. امیدواریم ذهن بازیکنان‌مان آماده ارائه یک بازی خوب و کسب پیروزی باشد. با تمام توان برای کسب پیروزی مقابل پیکان تلاش می‌کنیم.

عبداللهی در پاسخ به این سوال که «آیا بازیکن مصدوم و یا محروم برای دیدار مقابل پیکان دارید یا خیر؟»، گفت: محروم نداریم، اما یکی، دو بازیکن‌مان مصدومیت جزئی دارند که فکر نمی‌کنم مشکلی برای بازی مقابل پیکان داشته باشند.

تیم فوتبال تراکتور تبریز از چارچوب بازی های هفته بیست و دوم لیگ برتر از ساعت 21:20 فردا یکشنبه در زمین تیم پیکان تهران به میدان می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تعداد سهمیه های ایران به ۶۰ نفر رسید

شنبه 18 اردیبهشت 1400
به گزارش تبریز پویا تعداد سهمیه های ایران به شرح زیر است:تیراندازی با کمان یک ،دوومیدانی ۲ ،بسکتبال ۱۲ ،بوکس ۲ ،کایاک یک ،شمشیر بازی چهار ،کاراته چهار ،والیبال ۱۲ ،تیراندازی ۶، تنیس روی میز یک،تکواندو ۲ ،کشتی ۱۱،روئینگ یک البته افزایش سهمیه برای کاروان ایران وجود دارد. یک سهمیه […]