برد دراماتیک تراکتور در شب هت‌‎تریک عباس‌‎زاده

تیم فوتبال تراکتور تبریز هفته نهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور را با بردی شیرین سپری کرد.

به گزارش تبریز پویا، هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور شاهد برگزاری پرگل ترین بازی هفته در تبریز بود.

در این دیدار تیم تراکتور در ورزشگاه شهید سلیمانی میزبان تیم نفت مسجد سلیمان بود و همان ابتدای مسابقه محمد عباس زاده روی ارسال بی نقص آلوز با ضربه سر گل نخست را برای میزبان به ثمر رساند تا تراکتور با یک گل برتری به رختکن برود. در آغاز نیمه دوم، نفتی ها در فاصله کمتر از 15 دقیقه با دو گل از حریف خود پیش افتادند و در حالیکه تا دقیقه 82 نتیجه دو بر یک به سود نفت بود، قیچی زیبای عباس زاده توپ را به تور دروازه نفت چسباند تا حساب کار برابر شود.

در دقیقه 90، جایگیری علی عباس زاده منجر به گل سوم تراکتور شد تا این بازیکن در شبی به یاد ماندنی نخستین هت تریک فصل را به نام خود ثبت کند. ضربه ثانیه پایانی پیمان رنجبر مهاجم اردبیلی نفت مسجد سلیمان نیز با خوش شانسی تراکتوری ها به تیر دروازه خورد تا سه امتیاز این دیدار در تبریز باقی بماند.

شاگردان قربان بردیف با این برد، 14 امتیازی شدند تا با صعود به رده پنجم، حرکت خود به جمع مدعیان را آغاز کنند. نفت نیز با 8 امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند.

تراکتور تبریز پنجشنبه هفته جاری در اصفهان میهمان سپاهان رده سومی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مس سونگون ورزقان صاحب مجهزترین کمپ ورزشی ایران

شنبه 23 مهر 1401
با توجه به فعالیت های باشگاه مس سونگون ورزقان در رشته های مختلف ورزشی و به دنبال مطالعات اولیه و ضرورت احداث کمپ ورزشی در شهرستان ورزقان، ظهر امروز مراسم کلنگ زنی کمپ ورزشی مس سونگون ورزقان با استانداردهای حرفه ای و بی نظیر در کشور، با حضور مقامات ارشد کشوری و لشگری در شهرستان ورزقان برگزار شد.