برگزارى اردوى انتخابى اقدام قابل قبولى است

سعيد ستوده‌فرد در گفتگو با خبرنگار تبريز پويا گفت: بعد از گذشت سه سال از شيوع ويروس كرونا اولين دوره اردوى انتخابى تيم ملى با شرکت ١٣ ورزشكار از استان آذربایجان‌شرقی و با حضور دو ورزشكار ملى و چند ورزشکار داراى مقام كشورى و استانى در رده سنى بزرگسالان و جوانان برگزار شد.
وی افزود: این اردو در يك دوره مسابقه تمركزى انتخابى با نظارت هيئت بوكس و حضور مربيان با هدف بالا بردن سطح آمادگى تكنيكى و بازبينى جدول رده‌بندى برگزار شد.
این بوکسور تبریزی گفت: اين دوره از اردو براى اعزام به مسابقات انتخابى استان و در نهايت انتخابى تيم ملى بوكس انجام شد و ورزشكاران حاضر در اين دوره مسابقات از آمادگى جسمانى بالايى برخوردار بودند.
وی ادامه داد: هيئت بوكس آذربايجان‌شرقى در دوره كرونا تايم‌هاى خانه بوكس را در اختيار مدال‌آوران قرار داده بود اما ورزشكاران حاضر در اردو در خارج از خانه بوكس هم به تمرينات خود ادامه دادند و سطح آمادگى جسمى و روحى خود را بالا نگه داشتند.

ستوده فرد در پايان از زحمات هيئت بوكس بابت فراهم كردن شرايط اردو تشكر كرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رویکرد سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری نشاط و معنویت در جامعه است

سه‌شنبه 9 آذر 1400
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: تلاش سازمان این است که طی چهار ماه آینده و سال بعد، رویکرد حرکت، تحرک، نشاط، ورزش و معنویت در جامعه وجود داشته باشد.