جشنواره سالانه هدف در معرفی و شناسایی استعدادهای برتر استان تاثیر بسزایی دارد

به گزارش تبریز پویا، عطا صالح نیا در خصوص تاثیر برگزاری جشنواره هدف اظهار کرد: برگزاری چنین جشنواره هایی قطعا در شناسایی و معرفی استعدادها و چهره های برتر استان در تمامی زمینه های ورزشی تاثیر بسزایی دارد و در ورزشکاران انگیزه و نشاط را بالا می برد. ورزشکاران تمامی رشته های ورزشی که به درجه ای از موفقیت رسیده اند، سالها تلاش کردند که امروز در این جایگاه قرار دارند.
او افزود: ضمن سپاس از دست اندرکاران این جشنواره در انتخاب من، باید اذعان کنم دوستان و همبازی های من همگی کارشان خوب بوده و از مسئولان جشنواره به خاطر این انتخاب تشکر می کنم.
او در ادامه در خصوص کارنامه فوتبالی خود، گفت: از سن هفت سالگی در تیم شهرداری تبریز شروع به بازی فوتبال کردم و سپس بصورت آکادمیک در تیم نونهالان زیر ۱۵ سال و نوجوانان تراکتورسازی ایران در لیگ برتر کشور بازی کرده ام. در نیم فصل دوم سال ۹۸ به تیم فوتبال نوجوانان ماشین سازی تبریز در لیگ برتر رفتم. بازیکن منتخب استان در فستیوال ملی شدم و بازیکن تیم ملی نوجوانان منتخب منطقه ۸ کشور هستم.
این فوتبالیست خوش آتیه تبریزی، عنوان کرد: در اردوی تیم فوتبال باشگاه دنیلی با مربیگری “فلورین رادوسیو”(بازیکن رومانیایی باشگاه آث میلان ایتالیا) حضور داشتم و مقام سوم لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور را با تیم فوتبال نوجوانان تراکتورسازی ایران کسب کردم.
صالح نیا افزود: در همه این موفقیت ها تحت تعلیم مربیان دلسوز و کاربلدی از جمله صادق پور حسین، عظیم عبدالله پور، محمود نصیرپور، ناصر ساعی، جعفر اکبر پور، کاوه سلامی، علی صالح پناه، صمد صبحی، رامین محمدپور، غفور دین محمدی، نقی چاوانی و جمشید رجب زاده بودم که دستان پرمهرشان را میبوسم و سر تعظیم فرود می آورم و انشالله که لیاقت جبران محبت های این عزیزان را چه به لحاظ اخلاقی و چه به لحاظ فنی داشته باشم.
او گفت: توجه و تمرکز به فوتبال پایه در استان و ایجاد بستر و زیرساخت های لازم سخت افزاری و نرم افزاری باعث شکوفایی این رشته ورزشی می شود و همچنین استفاده از مربیان تحصیلکرده زمینه ساز رشد و شکوفایی هرچه بهتر و بیشتر استعدادهای آینده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تاریخ قطعی نخستین رنکینگ پاکت بیلیارد استان اعلام شد

سه‌شنبه 11 شهریور 1399
به گزارش تبریز پویا،  امین سمندریان گفت: طی جلسه های قبل و برنامه ریزی های انجام شده در رابطه با نخستین مسابقات پاکت بیلیارد استان، این مسابقات در تاریخ ۲۷ و ۲۸ شهریور ماه برگزار می‌شود. سمندریان افزود: برای شرکت در این رقابت، شرکت کنندگان تا تاریخ ۲۵ شهریور ماه […]