برگزاری جشنواره هدف امید و روحیه را در ورزشکاران بالا می برد

به گزارش تبریز پویا، مهسا حسین پور با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره هدف گفت: برگزاری جشنواره هدف روحیه و امید را در ورزشکاران بالا برده و باعث شکوفایی و رشد ورزش استان می شود.
حسین پور با بیان اینکه از سال ۹۰ در رشته شنا فعالیت می کنم گفت: در رقابتهای داخلی و کشوری همیشه حضور داشتم. در سال ۹۷ مدال طلا در شنای قورباغه و در شنای کرال سینه مدال برنز کسب کردم. در رقابتهای زیادی از سال ۹۰ تا کنون شرکت کردم و مدال های زیادی در این رشته کسب کردم.
او افزود: به دلیل ضعف حرکتی که ورزشکاران معلول دارند مشکلات زیادی برای تردد در باشگاه داریم و ای کاش مسئولان ورزش استان بتوانند این مشکل را حل کنند.
برترین ورزشکار زن هیئت جانبازان و معلولان گفت: از مربیان خوبم که در این سالها همیشه یار و یاور ما برای موفقیتها بودند و همچنین از موسسه رسانه ورزش برای برگزاری جشنواره هدف، تشکر و قدردانی می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تا به حال چنین جشنواره ای برگزار نشده بود

دوشنبه 6 مرداد 1399
به گزارش تبریز پویا، ثنا عیوضی گفت: در مسابقات بین المللی کاپ آذربایجان ۵۰۰ متر  مقام سوم  را کسب کردم. او افزود: علاوه بر این چندین مقام کشوری و استانی نیز در سال های گذشته کسب کردم. پدیده زن هیئت قایقرانی گفت: مسافت کمپ تمرینی برای ما قایقرانان از اهمیت […]