بزرگترین هدفم کسب مدال در مسابقات آسیایی است

مسعود فرمانی در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا اظهار کرد: از سال ۹۴ با استعدادیابی آقای عبدی وارد رشته سپک تاکرا شدم و سه سال است که عضو تیم ملی در رده های امید و جوانان هستم.

او درباره حضور خود در مسابقات افزود: سپک تاکرا یک ورزش توپ و توری گروهی است و من در قالب تیم عبدی مراغه در مسابقات استانی و کشوری متعددی شرکت کردم و در سال ۲۰۱۹ همراه با تیم ملی در رده امید به مسابقات king’s cup اعزام شدیم و مقام اول مسابقات را در بخش تیم ایونت کسب کردیم.

فرمانی درباره اهدافش بیان کرد: اهداف من برای آینده شرکت در مسابقات کشوری و جهانی و کسب مقام های قهرمانی و مدال آوری برای کشورمان است و بزرگترین هدف من در حال حاضر، شرکت در مسابقات آسیایی 2021 است و امیدوارم به همراه تیم ملی مدال خوش رنگی برای کشورمان کسب کنیم.

او ادامه داد: در این مسیر در کنار تلاش های خودم، حمایت های خانواده و مربیان عزیزم از اصلی ترین عوامل پیشرفت من خواهد بود.

او اضافه کرد: جوانان زیادی در سطح شهرستان ها وجود دارند که با حمایت های مسئولان می توانند برای کشورمان افتخار آفرینی کنند و این تنها خواسته ما از مسئولان است.

این ملی پوش سپک تاکرا در پایان گفت: از خبرنگاران و رسانه هایی که با زحماتشان باعث دیده شدن ما می شوند، تشکر می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آذربایجان شرقی روی سکوی سوم دوی صحرانوردی بانوان کشور ایستاد

یکشنبه 5 بهمن 1399
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، رقابت های دوی صحرانوردی بزرگسالان بانوان کشور امروز با کسب عنوان سومی تیم آذربایجان شرقی به پایان رسید. در این مسابقه که به میزبانی منطقه آزاد چابهار برگزار شد، تیم آذربایجان شرقی متشکل از زهره افخم، نسرین پاسدار، سمانه اسحقی و سعیده باباپور پس […]