بهسازی رختکن‌های ورزشگاه یادگار امام (ره) با آخرین فناوری روز دنیا

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی گفت: یکی از دغدغه های استاندار محترم آذربایجان شرقی استادیوم یادگار امام(ره) تبریز بود و تمام تلاشمان را کردیم تا این استادیوم در شان نظام جمهوری اسلامی و علی الخصوص مردم شریف استان آذربایجان شرقی و جامعه ورزش استان باشد.

به گزارش تبریز پویا، حبیب ستوده نژاد شامگاه چهارشنبه در آیین بهره برداری، بهسازی و بازسازی و تکمیل رختکن ها، موتورخانه و پروژکتور های استادیوم 70 هزار نفری یادگار امام (ره) تبریز با بیان اینکه یکی از دغدغه های سردار عابدین خرّم استاندار محترم آذربایجان شرقی استادیوم یادگار امام(ره) تبریز بود، افزود: تمام تلاشمان را کردیم تا این استادیوم در شان نظام جمهوری اسلامی و علی الخصوص مردم شریف استان آذربایجان شرقی و جامعه ورزش استان باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی عنوان داشت: این نوید را به شما می دهم که برای استادیوم یادگار امام(ره) تبریز سه سال و هر سال معادل 40 میلیارد تومان از مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری تخصیص یابد و اعتباری که امروز برای رختکن ها، موتورخانه و همچنین نورافکن ها هزینه شده به غیر از اعتبارات سفر بوده و توسط استاندار محترم و از طریق سازمان برنامه و بودجه مبلغی بالغ بر بیست میلیارد تومان تخصیص یافته است.
ستوده نژاد اضافه کرد: چهار پروژکتور این استادیوم با هزینه ای بالغ بر هشت میلیارد تومان پس از انجام عملیات های سندپلاست، جوشکاری و رنگ کاری، با جرثقیل های یکصد تنی دوباره پابرجا شدند.
وی با اشاره به کیفیت بهسازی رختکن ها گفت: این رختکن ها با آخرین فناوری روز دنیا مورد بهسازی قرار گرفته که مورد تایید AFC نیز واقع شده است و به جد می توان گفت که یکی از دو ورزشگاه برتر در سطح کشور می باشد که چنین رختکن هایی دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از شهردار و اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز، یادآور شد: با دستور شهردار تبریز تفاهم نامه ای بین اداره کل ورزش و جوانان استان و سازمان عمران شهرداری تبریز منعقد شد تا مبلغی بالغ بر 30 میلیارد تومان به منظور بهسازی ورودی تماشاگران استادیوم تخصیص یابد.
ستوده‌نژاد اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان نیز با نصب شصت دوربین به مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون تومان در راستای بهسازی استادیوم یادگار امام(ره) تبریز هزینه کرده است.
وی در پایان گفت: کل اعتبارات هزینه شده برای بهسازی این استادیوم مبلغی بالغ بر 30 میلیارد تومان در دوره دولت سیزدهم بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تلاش تراکتور برای کسب سه امتیاز از ملوان

پنج‌شنبه 5 آبان 1401
در روز نخست هفته یازدهم لیگ برتر علاوه بر دیدار پرسپولیس برابر مس که می تواند در تداوم صدرنشینی سرخپوشان تاثیرگذار باشد، یک بازی دیگر هم موقعیت بالانشینان را تغییر خواهد داد.