تبریز میزبان چهار رویداد ورزشی ملی

رئیس اداره ورزش و جوانان تبریز از میزبانی چهار رویداد کشوری در رشته‌های مختلف در این شهرستان تا پایان آبان ماه جاری خبر داد.

به گزارش تبریز پویا،مهدی نوایی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: طبق برنامه اعلامی گروه ورزش قهرمانی اداره ورزش و جوانان این شهرستان، مسابقات موتور هارد اندرو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی از ۲۶ تا ۲۷ در تفرجگاه عینالی تبریز برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، موتور اندرو یکی از رشته‌های ورزش موتورسواری آفرود است که در مسیرهای طولانی کوهستان و آفرود انجام می شود.

وی افزود: همچنین مسابقات تیراندازی با کمان نونهالان و نوجوانان پسران کشور از ۲۶ تا ۲۹ آبان در مجموعه ورزشی امام علی (ع) و دور رفت لیگ دسته یک والیبال بانوان از ۲۴ تا ۲۶ در سالن اقدمی به میزبانی این شهرستان برگزار خواهند شد.

نوایی خاطرنشان کرد: مرحله اول لیگ بسکتبال زیر ۱۸ سال پسران کشور که در سالن اقدمی در حال برگزاری است و ۱۹ آبان پایان می‌یابد.

وی با بیان اینکه میزبانی از مسابقات کشوری در رشته‌های مختلف ورزشی به رشد و توسعه ورزش استان کمک می‌کند، افزود: ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران و همچنین بالا بردن تجربه ورزشکاران از دیگر اهداف برگزاری و میزبانی از مسابقات است.

علاوه بر مسابقات یاد شده، مسابقات تنیس روی میز ناشنوایان مردان و زنان، شطرنج شمالغرب و رویدادهای لیگ‌های ورزشی مختلف در آبان ماه جاری در تبریز برگزار شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازگشت ورزشکاران آذربایجان شرقی از مسابقات جهانی پرورش اندام

چهارشنبه 18 آبان 1401
از دو ورزشکار آذربایجان شرقی که در ترکیب تیم ملی موفق به کسب مدال در رقابت‌های جهانی پرورش اندام شدند در فرودگاه تبریز استقبال شد.