تقدیر از بانوى تاثيرگذار ورزش استان در جشنواره هدف

به گزارش تبریز پویا، محمدی زاده كه در كارنامه درخشان ورزشى خود قهرمانی در چندين دوره مسابقات ملى و بين المللى به‌عنوان ورزشكار و مربى را تجربه کرده است، اکنون با حضور در موسسه رسانه ورزش قصد رقم زدن موفقیت های بیشتری برای ورزش بانوان دارد.

در آئین اختتاميه جشنواره هدف از سوی مسئولان شهری و استانی، با اعطاى لوح تقدير و تنديس ویژه هدف از اين بانوى تاثيرگذار ورزش استان تجلیل شد تا به نوعی از زحمات چندین ساله او قدردانی شود.

از سوابق ورزشى بیش از 25 ساله محمدی زاده می توان به نايب رييسی هيئت های بدنسازی و کاراته، انجمن کراس فیت و انجمن بدنسازی و پاورلیفتینگ دانشگاه های استان، مسئول کمیته داوران، مسئول كميته مربيان و مسئول برگزارى مسابقات در هیئت ھای مختلف، مسئول برگزارى مسابقات در کشور، مسئول کمیته داوران کیک بوکس سبک مبارزان در ایران و سرداور مسابقات بین المللی کیک بوکس در ایران اشاره کرد.

همچنین هدايت تيم های ورزشی و قهرمانی در  لیگ دسته یک و  صعود به ليگ برتر کاراته، سرپرستی اردوهاى تيم ملى، عضو تيم كوهنوردى و صعود به قله دماوند، دارنده كارت مربيگرى كوهنوردى، سنگ نوردى داخل سالن و طبیعت، آمادگی جسمانی،  فانكشنال، ايروبيك، بدنسازى، کراس فیت، كام کندالین، کیک بوکس، کاراته وزنه برداری از دیگر سوابق او است.

محمدی زاده جزو اولين مربيان ايروبيک و كوهنوردى در استان، رييس سبك و دان ۶ و قهرمان چند دوره مسابقات بین المللی و کشوری در كاراته است و مدرک داورى درجه ممتاز و آسيايى، مربيگرى درجه يك ملى، داور پاورليفتينگ، مربى و داور شنا، مربى و داور كراسفيت و Trx را دارد و چندین دوره مسابقات قدرتی و سرعتی بدنسازی بانوان و اولين دوره مسابقه كراسفيت در استان را برگزار کرده است.

حضور به‌عنوان داور فدراسیون و قضاوت در چندین دوره مسابقات مهم قهرمان کشوری، سوپرلیگ، انتخابی های تیم ملی، مسابقات برون مرزی و آسیایی و بین المللی جام اوپن باکو و … نیز از سوابق محمدی زاده است.

استعدادیابی، تربيت و پرورش سالانه بيش از ۱۰۰  ورزشکار،  مربی، داور و قهرمان در رشته هاى مختلف ورزشی  و فعال کردن باشگاه های مختلف در سطح شهر و حتی شهرستان های استان از اقدامات مهم این بانوی تاثیرگذار ورزش استان است.

 

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جشنواره هدف هرگز از حافظه تاریخی ورزش استان پاک نخواهد شد

سه‌شنبه 4 شهریور 1399
به گزارش تبریز پویا، زهرا نعمتی با بیان به اینکه جشنواره هدف حس خوبی در بین ورزشکاران آفریده، گفت: این اقدام هیچ وقت از حافظه تاریخی ورزش استان پاک نخواهدشد. او افزود: خوشحالم که جزو برترین های جشنواره هدف هستم و تلاشم بر این خواهد بود که همچنان جزو افتخار […]