تقی پور: انتظار قضاوت های منصفانه و عادلانه داریم

سرمربی تیم مس سونگون ورزقان تیمش را آماده بازی با سن ایچ در هفته سیزدهم دانست.

به گزارش تبریز پویا،اسماعیل تقی پور با ابراز رضایت از آمادگی شاگردانش برای بازی با سن ایچ گفت: بعد از بازگشت از اصفهان ریکاوری و تمرینات تاکتیکی خود را بدون از دست دادن زمان شروع کردیم و در فرصت چند روزه‌ای که در اختیار داشتیم، بچه‌ها را آماده بازی روز پنجشنبه کردیم. خوشبختانه بازیکنان تیم باروحیه و جدیت بالا، برنامه‌های موردنظر را پیش بردند و حالا آماده انجام یک بازی خوب همراه با نتیجه لازم هستند.

او در مورد تیم سن ایچ گفت: باگذشت 12 هفته از لیگ برتر، این نکته کاملاً اثبات‌شده که همه تیم‌ها در حد و توان خود، حرف برای گفتن دارند و فاصله‌ها نیز به گونه‌ای نیست که بتوان گفت یک تیم خیلی خوب و یک تیم خیلی ضعیف است. البته در بالای جدول چند تیم هستند که از همان ابتدای فصل، کمی خود را از بقیه جدا کردند. ما و سن ایچ در این بخش از جدول حضور داریم و قطعاً تقابل چنین تیم‌هایی می‌تواند جذاب باشد.

سرمربی مس سونگون ورزقان تأکید کرد: نیم فصل کوتاهی خواهیم داشت اما در همین مدت می‌خواهیم با حفظ صدرنشینی، کار را پیش ببریم. لازمه رسیدن به این هدف، کسب برد مقابل سن ایچ است. با همه احترامی که به تیم حریف قائل هستم ولی فردا چیزی جز سه امتیاز ما را راضی نمی‌کند و تلاش می‌کنیم تا با کسب یک برد شیرین، نتیجه بازی قبل را هم جبران کنیم.

تقی پور در پایان خاطرنشان کرد: هیچ‌گاه در مورد چیزی که تمام‌شده صحبت نمی‌کنم چون فایده‌ای ندارد. ما شبانه‌روزی تلاش می‌کنیم و یک اشتباهِ بی‌موقع که فرقی هم نمی‌کند عمدی باشد یا سهوی، می‌تواند این تلاش‌ها را خیلی راحت بی‌نتیجه کند. انتظار داریم که داوران عزیز باانصاف، دقت و عدالت کافی قضاوت کنند تا هیچ حقی پایمال نشود. ضمن اینکه یک مورد دیگر را هم باید یادآوری کنم و آن، موضوع تماشاگران است. ما در خانه دو حریف مستقیم خود در حالی بازی کردیم که تماشاگر در سالن بود ولی خودمان اجازه این کار را در بازی‌های خانگی نداشتیم و امروز هم که قانون جدیدی وضع شد و جالب است که این اتفاق درست بعد از دو بازی حساس ما رخ داد. این خودش یک علامت سؤال مهم است و اصلاً باانصاف و عدالت جور در نمی‌آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

صعود تکواندوکاران آذربایجان شرقی در رنکینگ جهانی

چهارشنبه 18 آبان 1401
تکواندوکاران آذربایجان‌شرقی در رنکینگ جهانی صعود چند پله‌ای داشتند.