تمهیدات ویژه دولت ژاپن برای شرکت کنندگان در المپیک توکیو

به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، منابع دولت ژاپن اعلام كردند كه بدون محدوديت، ورزشكاران مى توانند بلافاصله تمركز خود را براى آماده سازى براى مسابقات خود در بازى هاى #توكيو ٢٠٢٠ شروع كنند. قبل از خروج ورزشكاران از كشور خود لازم است دو آزمايش براى ويروس #كرونا انجام شود و پس از ورود به ژاپن، ورزشكاران و همراهان آنها مانند مربيان ملزم مى شوند طى تمام مدت اقامت خود هر روز تحت آزمايش كرونا قرار گيرند. همچنين از آنها خواسته مى شود تا از طريق يك برنامه هوشمند و روش هاى ديگر در مورد وضعيت سلامتى خود گزارش روزانه بدهند.

انتظار مى رود كه اين روش ها در پيش نويس دستورالعمل هاى ضد كرونا براى بازى هاى المپيك توكيو توسط دولت ژاپن گنجانده شود. طبق اين دستورالعمل از همه افرادى كه در اين بازى ها شركت مى كنند از جمله افراد غير، خواسته مى شود كه طى ٩٦ ساعت پيش از عزيمت از كشور خود دو بار تست كرونا دهند.
همچنين به محض ورود از آنها خواسته مى شود كه يك تست pcr و يا يك آزمايش آنتى ژن نيز انجام دهند.

تمامى افراد طى سه روز نخست پس از ورود، بصورت روزانه مورد آزمايش قرار خواهند گرفت. در نسخه اول آيين نامه بازى هاى توكيو ٢٠٢٠ كه توسط كميته بين المللى المپيك و كميته برگزارى توكيو نوشته شده است، از شركت كنندگان خواسته مي شود كه تست كرونا را طى ٧٢ ساعت قبل از عزيمت انجام دهند.
به ورزشكاران و همراهان دستور داده مي شود كه در محل هاى اختصاص يافته مستقر شوند و از آن ها خواسته مي شود اسنادى را ارايه دهند كه نشان دهنده فعاليت هاى آنها از جمله استفاده از وسايل حمل و نقل است و همچنین آنها باید تعهد كتبى براى مطابقت با برنامه را ارايه دهند.
دولت ژاپن در حال بررسى رد صلاحيت افراد متخلف و اخراج آنها از بازى هاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دغدغه ای برای سهمیه المپیک ندارم

شنبه 11 اردیبهشت 1400
مهدی پیرجهان در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا گفت: خوشبختانه دغده ای برای سهمیه المپیک ندارم. خودم را از لحاظ بدنی در آمادگی بالایی می بینم و امیدوارم نماینده خوبی برای کشورم در این تورنمنت مهم باشم. او با بیان اینکه سهمیه المپیک را از طریق رنگینک کسب کرده […]