تیم تبریز لبن در لیگ دسته دو والیبال شرکت می کند

سعید شربت اوغلی امروز در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا با اشاره به آغاز تمرینات این تیم گفت: با حمایت آقای فرج اللهی رئیس هیئت استان و آقای بناکار رئیس هیئت شهرستان تبریز از حدود ۲۰ روز قبل تمرینات خود را در سالن اقدمی شروع کرده ایم.
او افزود: با توجه به این که محدودیت هایی کرونا اعمال شده است، طی این مدت تمرینات ما به صورت منظم برگزار نشد اما امروز ما با دریافت مجوز از اداره ورزش و جوانان می توانیم دوباره تمریناتمان را شروع کنیم.
سرمربی تیم والیبال تبریز لبن با بیان اینکه تست کرونای هیچ یک از اعضای این تیم مثبت نبوده است، گفت: بازیکنان تیم را از رده های سنی نوجوانان، جوانان و امید انتخاب کرده ایم چون نگاهمان به نتیجه گیری این تیم کوتاه مدت نیست و می خواهیم طوری پیش برویم که در سال های آینده بتوانیم جواز حضور در لیگ برتر را کسب کنیم.
او در خصوص قراردادهای بازیکنان تیم تبریز لبن، بیان کرد: ما با بازیکنان قراردادهای سه ساله و یک ساله بسته ایم و خوشبختانه اسپانسر نیز از ما حمایت می کند اما من از مسئولان شهری و استانی خواهش می کنم که از تیم جوان ما حمایت کنند چراکه تبریزلبن یک تیم آینده دار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برنامه های ما در والیبال بلند مدت است/ تیمداری در بانوان پس از حضور در لیگ دسته دو

دوشنبه 10 آذر 1399
محمدرضا عبدلی امروز در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا در خصوص آغاز فعالیت تیم والیبال تبریز لبن، اظهار کرد: ما در ابتدای کار برای شرکت در لیگ دسته دو کشور با بازیکنان جوان و نوجوان قراردادهای سه ساله بستیم تا نشان دهیم که برنامه های بلندمدتی را دنبال می […]