قائم مقام و دبیر سیاست گذاری ورزشی شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور:

جام پرچم یک تجربه اجتماعی موفق است

قائم مقام و دبیر سیاست گذاری ورزشی شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: جام پرچم به عنوان یک تجربه موفق اجتماعی است که از سوی شهرداری تبریز نسبت به آن اقدام شد و ما به عنوان یک پروژه ملی فرهنگی و اجتماعی معرفی کردیم.

نویسنده: محمود نصیرپور

به گزارش تبریز پویا، حجت الله غلامعلی در آیین رونمایی از دومین المپیاد فرهنگی ورزشی جام پرچم اظهار کرد: به دنبال هم‌افزایی و همکاری بین بخشی، یک گروه ملی مشارکتی با مشارکت چندین دستگاه شکل گرفت.
قائم مقام و دبیر شورای سیاست گذاری ورزشی شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ادامه داد: در این راستا با دستگاه‌های متولی امر از جمله وزارت ورزش و جوانان و معاونت‌های آن‌ها، وزارت آموزش و پرورش و سازمان بسیج مستضعفین، ارتباط مؤثری برقرار کرده‌ایم.


وی افزود: امروزه این تعاملات افرایش یافته و حتی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز تفاهم نامه‌ای منعقد کرده‌ایم.
غلامعلی با اشاره به نگاه ملی به جام پرچم افزود: علاوه بر رویدادهای ورزشی، پیوست فرهنگی نیز در کنار جام پرچم خواهد بود و از ظرفیت‌های آموزش و پرورش و همچنین باشگاه‌های تحت مدیریت نیز استفاده خواهد شد.
قائم مقام و دبیر سیاست گذاری ورزشی شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: این یک حرکت ملی است و چنین رویدادهایی در دیگر شهرها و روستاها نیز برگزار خواهد شد.
وی افزود: تدوین دستورالعمل‌های اجرایی جام پرچم با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف و تبدیل نمادها، المان‌های ملی و محلی برای ماندگار کردن این رویداد باید انجام گیرد.
غلامعلی در پایان گفت: این پروژه، به عنوان یک پروژه بین بخشی و ملی معرفی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیروزی دلچسب مدافع عنوان قهرمانی در گام نخست

شنبه 19 شهریور 1401
تیم میلاد تبریز در هفته نخست رقابت های لیگ برتر بدمینتون بانوان به پیروزی قاطعانه دست یافت.