جشنواره هدف، امیدی برای آینده ورزش استان است

به گزارش تبریز پویا، پریا علیار یگانه، در خصوص جشنواره هدف گفت: با برگزاری جشنواره هدف، بستر مناسبی برای شکوفایی ورزشکاران استان فراهم شده و امیدوارم این نوع برنامه ها در عرصه ورزش تداوم داشته باشد.
او با بیان اینکه در رشته اسکی روی برف، حدود شش سال به عنوان مربی فعالیت دارد اظهار کرد: حدود ۲۵ سال است که در این رشته به عنوان ورزشکار فعالیت کرده و در رقابتهای مختلف مقام کسب کردم.
پریا علیار یگانه ادامه داد: به دلیل شرایط اقلیمی لازم برای این رشته، معمولا چهار یا پنج ماه سال را در اسکی فعالیت می کنم.
برترین مربی زن هیئت اسکی با تاکید بر اینکه نزدیک به یک سال است نائب ریئس استعدادیابی اسکی استان هستم، گفت: در یک سال اخیر برای آموزش استعدادهای کشف شده در این رشته تلاش های زیادی کردم و در چند رقابت داخل استان بین باشگاهها شرکت کردیم. شاگردان زیادی تربیت کردم و  خوشبختانه خوب کار می کنند ولی علاقه ای به شرکت در مسابقات نداشتند.

پریا علیار یگانه افزود: در استعدادیابی شاگردی داشتم که اصلا به اسکی علاقه نداشت و من با تلاش و تمرین و بازی او را علاقه مند به این رشته کردم. او هم اکنون از اسکی بازان موفق است و در زمینه استعدادیابی به من کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جشنواره هدف فرصتی برای تعامل مردم و ورزشکاران است که چهره های ورزشی را بشناسند

شنبه 4 مرداد 1399
به گزارش تبریز پویا؛ صدیقه دشتی در خصوص اهمیت برگزاری جشنواره هدف گفت: حرکت خوبی در استان شروع شده و این اتفاق باعث ایجاد انگیزه و نشاط در جامعه ورزش استان می‌شود. او با بیان اینکه رشته پارکور یک ورزش هیجانی و پر از آدرنالین است افزود: چند سالی است […]