جشنواره هدف، انگیزه‌ای برای ورزشکاران

به گزارش تبریز پویا، سعید حاجی‌زاده در آیین اختتامیه جشنواره معرفی برترین‌های ورزشی استان (هدف) با بیان این مطلب اظهار داشت: جشنواره هدف حرکت ارزشمندی در سطح استان است که امیدوارم در سال‌های بعد نیز تداوم داشته باشد.

او افزود: تجلیل از ورزشکاران، به خصوص ورزشکاران نونهال که عنوانی در رویدادهای ورزشی کسب می‌کنند، اهمیت ویژه‌ای دارد؛ چرا که از یک سو انگیزه‌ای برای آن فرد است و از سوی دیگر برای دوستان، خانواده و بستگان آن ورزشکار نیز حضور در عرصه‌های ورزشی و کسب عنوان اهمیت دارد.

رئیس هئیت ورزشی دوومیدانی استان با اشاره به اهمیت ترغیب جوانان به ورزش گفت: یک روش ترغیب جوانان به امر ورزش تجلیل از قهرمانان و نام‌آوران این عرصه است و فکر می‌کنم تجلیل از تلاش فردی که عنوان ورزشی کسب کرده باعث سوق یافتن جوانان به این سمت است.

او اضافه‌ کرد: آرزوی ما تداوم درخشش و موفقیت جوانان استان در رشته‌ها و میادین مختلف ورزشی است.

حاجی‌زاده با اشاره به حمایت‌های مجموعه شهرداری از برگزاری جشنواره هدف و برنامه‌های مشابه خاطرنشان کرد: جشنواره هدف به همت موسسه رسانه ورزش و با مشارکت شهرداری تبریز و اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان بخش خصوصی برگزار گردید که حرکت ارزشمندی بود و امیدواریم که ورزشکاران استان در سال‌های بعد با درخشش در میادین ورزشی مایه اعتلای نام تبریز و آذربایجان باشند.

او اضافه‌ کرد: تلاش داریم با حمایت خود از ورزشکاران استان زمینه موفقیت آنها را در رویدادهای ورزشی آتی فراهم کنیم و از ورزشکارانی که برای تبریز و استان افتخارآفرینی می‌کنند قدردانی به عمل آوریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ورود بخش خصوصی در تجلیل از قهرمانان شایسته قدردانی است

پنج‌شنبه 30 مرداد 1399
به گزارش تبریز پویا، ایرج شهین باهر شامگاه دیروز در حاشیه آیین اختتامیه جشنواره هدف در گفتگو با شهریار اظهار داشت: بخش خصوصی در تمامی حوزه‌ها می‌تواند در پیشبرد امور مؤثر واقع شود. او افزود: باید قدردان زحمات قهرمانان و نام‌آوران تبریز باشیم و به عنوان مدیریت شهری تلاش داریم […]