جشنواره هدف، طرحی در جهت ارزش دادن به خانواده ورزش استان است

به گزارش تبریز پویا؛ ابوالفضل رضوی در خصوص برگزاری جشنواره هدف گفت: ورزشکاران در محیط ورزش نیاز به انگیزه و نشاط دارند. برگزاری این گونه برنامه ها حس رقابت سالم را بین ورزشکاران ایجاد می کند.
رضوی با بیان اینکه از سال ۸۳ تا ۹۰ به عنوان کمک داور در لیگ های مختلف قضاوت کردم اظهار کرد: از سال ۹۰ به بعد به عنوان داور فوتسال و هم به عنوان مسئول کمیته داوران استان در اداره کار مشغول فعالیت هستم. در سال ۹۸ فینال لیگ استان را سوت زدم و در رقابتهای کارگران و کارمندان داوری کردم.
این داور فوتسال گفت: همیشه سعی کردم قضاوت منصفانه داشته باشم و بازیها خوب تمام شوند. در تمام این سال ها این مدت که داوری کرده ام لحظه به لحظه اش خاطره است.

او با قدردانی از رسانه ورزش برای برگزاری جشنواره هدف گفت: تداوم برگزاری این نوع جشنواره های ورزشی حرکت نوینی در ورزش استان ایجاد می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برگزاری جشنواره هدف طرح خوبی از یک رویداد ورزشی است

شنبه 4 مرداد 1399
به گزارش تبریز پویا، حبیب ستوده‌نژاد با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره هدف، اظهار کرد: برگزاری جشنواره هدف طرح نو و خوبی در ورزش استان است. این اتفاق اولین بار است که در این سطح برگزار می شود و به امید خدا قرار است در سالهای آتی تداوم داشته باشد. […]