جشنواره هدف، انگیزه ورزشکاران را افزایش داده است

به گزارش تبریز پویا، معصومه بابایی با بیان به اینکه جشنواره هدف قهرمانان را معرفی می کند، گفت: این اقدام انگیزه ورزشکاران را برای سالهای آتی افزایش می دهد.
مربی برتر هیئت کبدی با اشاره به اینکه دبیر آموزش پرورش است و در ورزش فعالیت زیادی دارد، عنوان کرد: فعالیتم در رشته کبدی از سال ۹۴ به طور جدی پیش رفته است و در این خصوص با استعدادیابی در مدارس، این ورزش در بین بانوان رشد قابل توجهی داشته است.
او افزود: در طول این سالها بانوان در این رشته خوش درخشیدند، که از نتایج آن کسب مقام اول کشوری در دو دوره، مقام دوم کشوری در دو دوره و یک دوره هم مقام سوم کشوری است.
بابایی در پایان با گلایه از وجود تنها یک سالن مختص به کبدی در استان گفت: آقای مجید بهرامی به عنوان رئیس هیئت زحمات فراوانی برای ارتقای این ورزش در سطح استان کشیده اند که از ایشان سپاسگزارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جشنواره هدف روشی خلاق جهت تشویق ورزشکاران است

یکشنبه 26 مرداد 1399
به گزارش تبریز پویا، نوید امیرخیزی با ییان اینکه ۱۵ سال است در هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی عضو عوامل برگزاری است، اظهار کرد: به مدت ۲۰ سال به طور مداوم در رشته ورزشی اسلالوم، موتورسواری و سافاری فعالیت دارم و مدرک مربیگری حرفه‌ای اتومبیلرانی و اسلالوم دارم. او در خصوص […]