جشنواره هدف امید بخش است

به گزارش ستاد خبری جشنواره سالانه هدف، جعفر رنجبرپور گفت: جشنواره ای که تشکیل می‌شود باید چهارچوب اخلاقی و عدالت را در ان رعایت کرد تا مثمر شود، قطعا شناختی که من از دست‌اندرکاران موسسه رسانه ورزش تبریز دارم مطمئنا که پربارتر و بهتر خواهد بود.

او در ادامه افزود: در این شرایط جامعه و فشارهای کنونی کرونا شرایط همه را مقداری به سمت یاس و نا امیدی سوق داده که این جشنواره در بهترین زمان ممکن توانسته است به جامعه روحیه و امید دهد که علی رغم این مشکلات، چنین مریدان، قهرمانان و ورزشکارانی داریم که برای اعتلای نام استان و کشورمان تلاش می کنند.

رنجبرپور با اشاره به اتمام دوره ریاست خود، در جواب برنامه های ورزشی تکواندو در سال پیش رو چنین اظهار کرد : در آینده من یا عزیز دیگری سکان دار هیئت تکواندو استان باشد، ما یک برنامه توسعه چند ساله داریم که مهمترین هدفمان این است هیئت تکواندو استان را به یک درآمد زایی برسانیم که خود اشتغال شده و تا حد ممکن نیازمندی‌مان به اداره کل و فدراسیون کمتر شود.

جعفر رنجبرپور در خصوص عملکرد هیئت تکواندو آذربایجان شرقی در سال ۹۸ گفت: در ۴ سال گذشته کارهای پایه ای انجام دادیم که کوچکترین آن، این است که تا سال ۹۵ ده هزار نفر تکواندو‌کار دارای شناسه در سایت ثبت شده در صورتی که چهل سال است تکواندو فعالیت دارد، در این ۴ سال ۱۷ هزار نفر به این مجموعه اضافه شده است.

او خاطرنشان کرد: بزرگترین خانه تکواندو و سالن رزمی کشور در استان آذربایجان شرقی است که دارای ۶ عدد شیاب و کاملا مجهز به سیستم های الکترونیکی است.

او در ادامه از کسب رتبه های این رشته در مسابقات سال ۹۸ گفت: سال گذشته تکواندو استان در تمامی رده های سنی روی سکو رفت، در بخش تیمی، نونهالان مقام چهارم، خردسالان و نوجوانان مقام دوم و بزرگسالان مقام اول را کسب کردند.

جعفر رنجبر پور در پایان سخنان خود بیان کرد: رشته ورزشی ما رشته ای قهرمان پرور بوده و رقابت بین افراد خیلی نزدیک است که انتخاب را برای ما سخت کرد، اما با توجه به اینکه قهرمانانمان را طی سال رصد مرده عملکرد و رزومه آنها را یادداشت می کنیم، نفرات شاخص ما کسانی هستند که مدال‌های جهانی بیشتری دارند و در مسابقات آسیایی مدال کسب کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تراکتور و چالشی به نام "اشکان"!

چهارشنبه 4 تیر 1399
به گزارش تبریزپویا، عدم بازگشت دژاگه به ایران و حضور او در کشور آلمان، طی یک هفته اخیر شایعات زیادی را درباره این ستاره ملی پوش به وجود آورده است. این در حالی است که تمرینات تراکتور از حدود 20 روز قبل شروع شده اما دژاگه همچنان به ایران برنگشته […]