جشنواره هدف حرکتی سازنده برای هیئت های ورزشی است

غلامعلی تاج احمدى امروز در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا با اشاره به برگزارى جشنواره هدف براى اولين بار در استان اظهار کرد: جشنواره هدف حركت بسيار نو و منحصر به فرد است كه ارزش گذارى به مقام مربيان و داوران را فراموش نكرده است.

او که با قضاوت در ٣٥ دوره تور آذربايجان و ايران قدرت داورى منصفانه خود در عرصه هاى ملى و بين المللى را به طهور رسانده است، افزود: حضورم در ميادين مختلف ملى و بين المللى و ادامه به اين حرفه ناشی از عشق و علاقه به اين رشته ورزشى است.
این داور کهنه کار دوچرخه سواری عنوان کرد: با توجه به شرايط پيش آمده ناشی از کرونا، از فدراسيون و هيئت استان می خواهم تا از ورزشكاران و ساير زحمتكشان دوچرخه سواری بیش از پیش حمایت شود تا مبادا مشكلات مالى و اقتصادى اين رشته پرطرفدار در استان آذربايجان شرقی را دچار مشکل کند.
تاج احمدی در پايان با آرزوى تداوم برگزارى جشنواره هدف خواستار تجليل از پيشكسوتان فراموش شده اين رشته ورزشى شد تا با توجه و استفاده از تجارب آنها، براى وضعيت نابسامان ورزشكاران نوپا اين رشته چاره انديشى شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جشنواره هدف، چراغ راه ورزشکاران برای رسیدن به قهرمانی است

چهارشنبه 1 مرداد 1399
به گزارش تبریز پویا، کوثر چکاوک در خصوص اهمیت برگزاری جشنواره هدف، اظهار کرد: ورزشکار نیاز به انگیزه و نشاط دارد و اجرای برنامه های ورزشی نیرو و انرژی خوبی برای ادامه راه می دهد. او ادامه داد: از سال ۹۰ در رشته شنا فعالیت می کنم و در سال […]