جشنواره هدف راهی برای شناخته شدن ورزشکاران و رشته های نوین ورزشی است

به گزارش تبریز پویا، فائزه ابوالحسن زاده درباره اهمیت برگزاری جشنواره هدف گفت: اولین بار است که چنین برنامه‌ای در استان برگزار می‌شود. این برنامه ها باعث ایجاد انگیزه مضاعف در ورزشکاران می شود.
ابوالحسن زاده با بیان اینکه رشته من اسکی روی چمن است گفت: در سال ۹۸ در مسابقات کاپ جوانان جهان که در ایران برگزار شد مقام سوم را کسب کردم. این اولین سالی بود که من اسکی روی چمن را تجربه می کردم. با یک تمرین سه ماهه توانستم به این مقام دست پیدا کنم.
وی افزود: اسکی روی برف هم کار می کنم. دو مقام اول و سوم در مسابقات کشوری دارم. در رشته های ژیمناستیک و تکواندو کار کردم و اکنون مربی ژیمناستیک هستم.
برترین پدیده اسکی گفت: کسب مقام سوم در کاپ قهرمانی جوانان جهان که با یک تمرین سه ماهه توانستم با هم‌ تیمی هایم که چندین سال در این رشته فعال بودند، رقابت کنم و برایم خیلی لذت بخش بود. از مربیان خوبم خانم ثمین داوری، خانم عالشی و آقای مهربان به خاطر حمایت های بی دریغشان تشکر می کنم.
این قهرمان اسکی با انتقاد از وضعیت اسکی در استان گفت: متاسفانه پیست اسکی روی چمن در تبریز نداریم و من برای تمرینات خود به ناچار به تهران و اردبیل مراجعه می کنم و از مسئولان ورزش استان درخواست می کنم از این رشته ورزشی حمایت ویژه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رویدادی همانند جشنواره هدف تاکنون اتفاق نیفتاده است

سه‌شنبه 31 تیر 1399
به گزارش تبریز پویا، سجاد ممی زاده با بیان اینکه فعالیت در این رشته ورزشی را از سال ۸۰ آغاز کرده است،گفت: همواره در تمام رقابتها در رده های مختلف شرکت کردم و عنوان قهرمانی را کسب کردم و بهترین بازیکن و گلزن انتخاب شده ام. اوافزود: از سال ۸۸ […]