جشنواره هدف موجی از نشاط و انگیزه در ورزش استان است

به گزارش تبریز پویا؛ غلامرضا عبدی، در خصوص ابعاد این جشنواره اظهار کرد: برگزاری جشنواره هدف گام بزرگی در شناخته شدن رشته های ورزشی مثل رشته سپک تاکرا است، این رشته ورزشی شبیه رشته والیبال است.
عبدی افزود: در مسابقات جهانی تایلند به عنوان داور اول بودم، در مسابقات داخلی در سال ۹۸ در لیگ کشوری که به میزبانی شهر زنجان برگزارشد حضور داشتم.
او گفت: چون سرپرست تیم ملی سپک تاکرا هستم مدتی است کمتر داوری می کنم. بهترین خاطره ام قضاوت در مسابقات جهانی تایلند، مابین تیم آلمان و پاکستان بود که بازی بسیار پر هیجانی را داوری کردم.
عبدی به ناشناخته بودن رشته ورزشی خود انتقاد کرد و افزود: ای کاش بستری، برای شناخته شدن رشته های نوین ورزشی از طریق رسانه های جمعی وجود داشت، تا علاقه مندان بتوانند با شناخت بیشتر در رشته مورد نظر خود فعالیت کنند.
برترین داور رشته سپک تاکرا از مسولان برگزارکننده جشنواره هدف تشکر کرد و گفت: امیدوارم بستری برای تداوم چنین برنامه های ورزشی همیشه مهیا باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جشنواره هدف سکوی پرتاب ورزشکاران برای رسیدن به موفقیت است

شنبه 14 تیر 1399
به گزارش تبریز پویا؛ تینا یاری، در خصوص عناوین و مقام های خود اظهار کرد: در سال ۹۷ در رقابتهای استانی مقام دوم را کسب کردم، در سال ۹۸ در المپیاد استعدادهای برتر در شهر سنندج حضور داشتم ولی متاسفانه صاحب عنوان نشدم. برترین پدیده وزنه برداری استان ادامه داد: […]