جشن قهرمانی فوتسال با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود

دیدار برگشت فینال لیگ برتر فوتسال بین تیم‌های مس سونگون و گیتی‌پسند اصفهان فردا درتبریز در حالی برگزار خواهد شد که تیم مس در صورت پیروزی در این بازی برای سومین‌ بار پیاپی به مقام قهرمانی لیگ خواهد رسید.

بر همین اساس سازمان لیگ فوتسال تصمیم دارد در صورت پیروزی تیم مس در دیدار فردا، مراسم جشن قهرمانی را به صورت خاص و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کند.

آرش جابری، سرپرست سازمان لیگ فوتسال درباره مراسم جشن قهرمانی، تصریح کرد: جام قهرمانی را به تبریز خواهیم فرستاده ایم و در صورت قهرمانی مس سونگون، مراسم اهدای جام با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی همچنین در مورد اینکه «آیا میهمانی از فدراسیون فوتبال در مراسم اهدای جام حضور خواهد داشت یا خیر؟»، گفت: خیر! فعلاً هیچ‌کس به مراسم دعوت نشده است.

دیدار رفت تیم‌های مس سونگون و گیتی‌پسند با نتیجه ۴ بر ۳ به سود تیم مس به پایان رسید و دیدار برگشت این دو تیم نیز ساعت ۱۸ روز جمعه برگزار خواهد شد. تیم قهرمان باید دو برد، از سه مسابقه کسب کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

با متخلفان بازی قاطعانه برخورد می کنیم

شنبه 7 تیر 1399
دومین مسابقه فینال لیگ برتر فوتسال ایران عصر دیروز در سالن پورشریفی تبریز برگزار شد که تیم مس سونگون با برتری در ضربات پنالتی و کسب دومین پیروزی در دیدار پایانی، موفق شد به مقام قهرمانی دست پیدا کند. اما در جریان این مسابقه سه بار به علت درگیری بازی […]