حواشی استقلال بیشتر از تراکتور است/ الهامی باید در 90 دقیقه کار را تمام کند

بختیار حسین زاده امروز در گفتگو با تبریز پویا، در خصوص حساسیت این بازی برای دو تیم تراکتور و استقلال اظهار کرد: بازی فینال جام حذفی برای هر دو تیم تراکتور و استقلال تعیین کننده است و با بازیهای لیگ برتر خیلی تفاوت دارد. این دیدار، یک بازی تک حذفی و فینال است که باید برنده داشته باشد و بازی حالت خاصی دارد. با توجه به شرایط دو تیم و حاشیه هایی که دارند این بازی قابل پیش بینی نیست.
حسین زاده به حاشیه های پیرامون تمرینات تیم استقلال اشاره کرد و گفت: حضور نامنظم فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال در تمرینات، در روند کار تیمی تاثیر منفی دارد و همچنین جدال بر سر اینکه در فصل آینده حضور دارد یا نه، از جمله مشکلات اساسی تیم استقلال است که اوضاع این تیم را کمی به‌هم می ریزد.
آنالیزور تیم ماشین سازی در خصوص وضعیت تیم تراکتور گفت: تیم تراکتور در خصوص بعضی از بازیکنان خود مثل رشید مظاهری دروازبان این تیم به مشکل برخورده و به احتمال قوی در بازی پنج شنبه محمدرضا اخباری به جای او بازی خواهد کرد و این حواشی در روند طبیعی بازی تیم ها تاثیر منفی دارد و البته کفه ترازو به سمت تیم استقلال در حواشی پیش آمده سنگین تر است.
او به باتجربه بودن ساکت الهامی سرمربی تیم تراکتور اشاره کرد و گفت: الهامی نسبت به مجیدی تجربه بیشتری دارد و الهامی کمکِ مربیان بزرگی مثل حجازی و فیروز کریمی بوده و تجربه او از فرهاد مجیدی بیشتر است و از لحاط فنی اگر در مستطیل سبز بحث کنیم، هر دو تیم مهره های تاثیرگذاری دارند بخصوص تیم استقلال در خط حمله خود نشان داده که بهترین خط حمله لیگ را دارد و برای هر تیمی این گزینه خطرناک است.

حسین زاده گفت: البته ناگفته نماند که تیم استقلال در بازیهای رفت و برگشت لیگ بازی را به تیم ماشین سازی تبریز واگذار کرده و این موضوع برای تراکتور از بُعد روانی می تواند مفید باشد. به رغم اینکه استقلال خط حمله خوبی دارد و سیستم بازی خود را تغییر داده است اما در خط دفاع با توجه به اینکه بازیکنان مصدوم هم دارد و مشخص نیست که به این بازی برسند یا نه، در کل با مشکلات زیادی روبرو خواهد شد. با توجه به وجود بازیکنانی مثل غلامی و دانشگر و همچنین دفاع چپ خود فضاهای خوبی در اختیار حریف برای ایجاد موقعیت قرار خواهد گرفت.
او در خصوص بازیکنان خط حمله تراکتور اظهار کرد: بازیکنان خوبی چون اشکان دژاگه و مسعود شجاعی و حتی تیکدری جوان در ضد حمله می توانند بسیار خطرناک ظاهر شوند و انصاری که یک بازیکن سرعتی است در ضد حمله ها می تواند برای تیم استقلال مشکل ساز باشد. ناگفته نماند وجود بازیکنان بزرگی همچون احسان حاج صفی می تواند بخصوص در ضربات ایستگاهی نتیجه بازی را عوض کند. قطعا این بازیکنان تعیین کننده روند بازی خواهد بود.
این کارشناس مطرح فوتبال استان در خصوص غیبت رضا اسدی در این بازی عنوان کرد: غیبت بازیکن خوبی همچون رضا اسدی در ترکیب تیم تراکتور بخصوص در ضربات ایستگاهی محسوس خواهد بود. او بازیکن جوانی است که موفقیت های زیادی در آینده ورزشی خود دارد و نباید با اشتباهات سطحی اعتبار ورزشی خود را زیر سوال ببرد.
حسین زاده بیان کرد: پیش بینی نه، اما برداشت من از این بازی این است که به وقت اضافه کشیده می شود و اگر چنین شود با توجه به میانگین سنی بازیکنان تراکتور، به ضرر این تیم است و اگر هر یک از تیم ها بتوانند در ۹۰‌ دقیقه عملکرد خوبی داشته باشند، برنده میدان می شوند.

دیدار فینال جام حذفی پنج شنبه 13 شهریور در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس بین تیم های تراکتور و استقلال برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اختصاصی/ امتیاز تیم فوتبال ماشین سازی واگذار شد

سه‌شنبه 11 شهریور 1399
حسن آذرنیا مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز امروز در گفتگو با تبریز پویا با اعلام این خبر گفت: طی تماسی که جناب آقای زنوزی مالک باشگاه با بنده داشتند، اعلام کردند که امتیاز تیم فوتبال ماشین سازی را به شخص دیگری واگذار کرده اند. او ادامه داد: واگذاری رسمی امتیاز […]