“خوشنامان ورزش” در ترکیب “کمیته داوران” جشنواره هدف

حضور بزرگان و چهره های خوشنام و شناخته شده ورزش استان در ترکیب کمیته داوران جشنواره هدف، یکی از نقاط قوت این رویداد مهم فرهنگی، ورزشی به شما می رود.

این در حالی است که روند و نحوه بررسی، انتخاب و داوری برترین های ورزش استان و اعلام نهایی اسامی برگزیدگان از بین نامزدهای ماقبل فینال، حساس ترین و مهم ترین بخش برگزاری “جشنواره هدف” است.

موسسه رسانه ورزش تبریز و ارکان برگزاری جشنواره هدف، با درک همین اهمیت و حساسیت، اقدام به دعوت از برترین، شناخته شده ترین و باسابقه ترین چهره های ورزشی، مدیریتی و کارشناسان برجسته این حوزه برای ایجاد، تقویت و قوام کمیته و هیات داوران جشنواره کرده تا روند بررسی و انتخاب برترین ها، با کم ترین و کوچک ترین ضعف و حاشیه احتمالی اداره و مدیریت شود.

کمیته داوران این جشنواره سرشار از نام هایی است که هر یک به نوبه خود و در دوره های مختلف ورزش ایران و استان، رد پایی موفق از خود بر جای گذاشته اند و در حال حاضر چهره ها و بزرگانی همچون سرکار خانم “لیدا_فریمان”، دکتر “علیرضا رحیمی”، استاد “فرهاد صداقت”، مهندس “حبیب ستوده نژاد” و جمعی دیگر از کارشناسان ورزشی استان در کمیته داوران جشنواره کمک حال “موسسه رسانه ورزش تبریز” هستند.

گفتنی است مراحل انتخاب و معرفی کاندیداهای برتر هر یک از هیات های ورزشی استان به کنیته داوران، نیز توسط اداره کل ورزش و جوانان و بر اساس شاخص های استاندارد این اداره کل صورت خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

معرفی اعضای شورای سیاست گذاری جشنواره “هدف”

سه‌شنبه 6 خرداد 1399
اعضای شورای سیاست گذاری و ارکان برگزاری “جشنواره هدف” با رویکرد انتخاب، معرفی و تنلیل از برترین های سال ۹۸ ورزش استان معرفی شدند. این شورا متشکل از دکتر “شهرام دبیری”، رییس شورای اسلامی شهر تبریز، دکتر “ایرج شهین باهر” شهردار تبریز، دکتر “سعید نیکوخصلت” دبیر شورای اسلامی شهر تبریز، […]